|
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Komunikacja w latach 1990-2000 > Autobusy MZA w latach 1990-2000 > MZA R-5 Inflancka (+2003) |
PLIK 1424/1512 |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | _27_0296a.JPG |
Nazwa albumu: | PRO7 / MZA R-5 Inflancka (+2003) |
Słowa kluczowe: | IK280 / 2806 / 175 / NowyŚwiat / 1998 |
Data: | 1998.08.18 |
Miejsce: | Nowy Świat |
Nr pojazdu: | 2806 |
Linia: | 175 |
Wielkość pliku: | 421 KiB |
Data dodania: | 31, Grudzień 2012 |
Wymiary: | 900 x 618 pikseli |
Wyświetleń: | 1179 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=101050 |
Ulubione: | Usuń z ulubionych |
Komentarz 1 do 3 z 3 Strona: 1 |
|
|||
PRO7 ładna seria zdjęć, brzydkich autobusów Fotki historyczne, ale wozy na nich to same szkarady. Wóz na zdjeciu pamietam z pierwszego dnia jego eksploatacji liniowej, jako piekna nóweczke. Dostał go na stan dziadzius który dzień wcześniej miał na stanie wóz 2806 z pierwszego tłoczenia. Faktycznie wracając tego dnia ze szkoły, na R5 stały jednocześnie dwa wozy 2806 Pamietam doskonale tego dziadziusia z wozów 2806, odpalał szluga od szluga i tak sobie jezdzil w starym 2806 Pamietam tez ciekawa historie jak smigałem starym 2806 na 495 zimowa pora około 7 rano i wóz niedał rady podjechac pod Belwederska, zabrakło około 10m. Dziadziuś musiał wyprosic pełen woz ludzi i podjechał na pusto, nigdy wiecej takiej sytuacji nie pamietam, zagaiłem z nim wtedy i pewnie gdyby nie ten smród papierosów został bym nadwornym kabiniarzem u tegoż jegomoscia, bo fajnie sie gawedziło i duzo miał asów w rekawie odnosnie KM. Potem śmigał jeszcze jakis czas nowym 2806 i chyba odszedł na zasłużoną emeryture
|
|
|||
no muszą być szkaradne bo były tuż przed kasacją lub remontem
|
|
|||
@Lenka: Byłem akurat na Inflanckiej jak przygotowywano całą czwórkę do wyjazdu 2762, 2779, 2786, 2806. Wozy stare i nowe stały koło siebie tuż przy samym Intraco a mechanicy wymontowywali ze starych oprawy na dekoracje, kasowniki itp., Które następnie montowali w nowych wozach.
|
Komentarz 1 do 3 z 3 Strona: 1 |