|
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Komunikacja w latach 1990-2000 > Autobusy MZA w latach 1990-2000 > MZA R-8 Pożarowa (+1995) |
PLIK 1379/1512 |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | DSC02489.JPG |
Nazwa albumu: | 2502jarek / MZA R-8 Pożarowa (+1995) |
Słowa kluczowe: | IK280 / 2435 / 510 / Nowodwory / 1994 |
Data: | 1994 |
Miejsce: | NOWODWORY |
Linia: | 510 |
Wielkość pliku: | 408 KiB |
Data dodania: | 08, Kwiecień 2013 |
Wymiary: | 1024 x 576 pikseli |
Wyświetleń: | 1962 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=101681 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 9 z 9 Strona: 1 |
|
|||
Tak - stara pętla na granicy Tarchomina i Nowodworów. Bloki w tle były ostatnimi co stało na Nowodworach ówcześnie. W sensie wyższego niż 2 kondygnacje.
|
|
|||
Wóz z dodatkow ze stałym opiekunem, co w rezultacie pozwoliło na pózny remont, jeden z niewielu wozów z 87 roku z R8, co dostał wewnetrzne żółte malowanie
|
|
|||
Bardzo często, całymi tygodniami, jeździł właśnie na 510. Ale w tym okresie to było normalne, właśnie ze względu na stałe przypisanie wozów do opiekunów. Na 510 stałymi bywalcami były calaki 2402, 2459, 5181 (ten to przez parę lat non-stop ze stałym właścicielem) oraz bardzo często 2392, 2396, 2422, 2435, 2460 na dodatkach.
|
|
|||
Ja z kolei pamietam na stałe na 510 wóz 2477 już po remoncie na T4 i w nowym malowaniu Co do przeszczepów na T4 to były one związane z remontami wozów, natomiast potem na R13 robiono przeszczepy na żywca i do starych wozów przekładano naczepy z wozów z 86 roku, które zapewne szły do remontu na T4, taki przeszczep miał napewno wóz 3106 i o ile pamietam 3122
|
|
|||
Pamiętacie może jaki numer miał przegubowiec w ciemnym, lubelskim malowaniu, który bardzo mocno wył, słychać go było z kilometra. Coś miał z mostem napędowym, jeździł tak przez dłuższy czas i pojawiał się praktycznie dzień w dzień na ówczesnym 801. Co do widocznego wozu 2435 to przed trzecim NG zaliczył konkretnego dzwona na skrzyżowaniu Parkowej i Jagiellońskiej w Legionowie gdzie kierowca zamiast skręcić pojechał prosto, skosił VW transportera, słup telefoniczny i kilkanaście metrów ogrodzenia, zatrzymując się w krzakach. Ikarusowy pogot nie był w stanie go stamtąd wydobyć. Pogięte, żelazne ogrodzenie trzeba było ciąć bo zaklinowało się pod podwoziem. Po kilku godzinach ruszyła go dopiero tatra. Po tamtym wydarzeniu wrócił już m.in. z żółtą opończą i kratką po boku.
|
|
|||
Przegubów w lubelskim malowaniu zarówno na R8, jak i R13 było sporo, jak podpowiesz o ktory mniej więcej rok ci chodzi, to bedzie łatwiej
|
|
|||
No właśnie tutaj pojawia się problem. Dokładnej daty nie jest teraz w stanie określić. Na pewno przedział 95-96r, ostatecznie 94.
|
|
|||
Coś mi się tutaj z datą 1994r. nie zgadza, ponieważ tutaj poprzednia pętla Nowodwory powstała dopiero w połowie 1995r., dokładnie pod koniec wakacji, gdy we wrześniu w 95' poszedłem do szkoły podst-kl. 0, to ta cała pętla wraz drogą Światowida do ulicy Mehoffera była świeżo oddana.
|
|
|||
Ten wyjący to prawdopodobnie 2486 - jeden z moich ulubionych wozów. Ale tu wył silnik a nie most. On miał taką tendencję prawie od nowości.
|
Komentarz 1 do 9 z 9 Strona: 1 |