|
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Komunikacja w latach 1990-2000 > Pozostałe (lata 1990-2000) > Pojazdy testowane |
PLIK 59/70 |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | IK411_516_Pulawska_05_1994_MaTu.JPG |
Nazwa albumu: | 3872 / Pojazdy testowane |
Ocena (4 głosów): | |
Słowa kluczowe: | Ik411 / 516 / Puławska / 1994 |
Data: | Maj 1994 |
Miejsce: | Puławska |
Linia: | 516 |
Wielkość pliku: | 305 KiB |
Data dodania: | 25, Sierpień 2018 |
Wymiary: | 1024 x 773 pikseli |
Wyświetleń: | 1052 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=109535 |
Ulubione: | Usuń z ulubionych |
Komentarz 1 do 3 z 3 Strona: 1 |
|
|||
Testy może i były udane, ale ilość 4 zakupionych egzemplarzy typoserii 411.08 nie powalała, szczególnie w porównaniu do ilości wyprodukowanych i dostarczonych w tym czasie i później 280.70E, które jednak wygrywały ceną i "typowością", jednocześnie przegrywając tylko brakiem niskiej podłogi, czyli na tamte czasy niczym, bo konkurencją był jeden Neoplan, jeden VOLVO-Jelcz i jeden "odkurzacz". Szybko więc ten nietypowy wynalazek w ilości 4 sztuk poszedł w odstawkę wraz z dwoma przegubowymi braćmi typoserii 417.08.
|
|
|||
Nie wiem skąd wzięły się cztery sztuki 411.08, ale były na pewno dwie - tyleż samo ile egzemplarzy 417.08. A Volvo-Jelcz niskiej podłogi nigdy nie miał wszakże był na podwoziu B10MA. No i w 1995 roku Jelcza M181MB na pewno nie było jeszcze wyprodukowanego. Niby taka historia niedawna, a jak już odległa...
|
|
|||
Cztery sztuki 411.08 wzięły się pewnie stąd, że pozostałe dwie jeździły w Bielsku-Białej, które jednakowoż Warszawą nie jest
|
Komentarz 1 do 3 z 3 Strona: 1 |