|
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Komunikacja w latach 1990-2000 > Autobusy MZA w latach 1990-2000 > MZA R-13 Stalowa (ob. R-4) |
PLIK 585/1512 |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 20180915_075532-1-1-1.jpg |
Nazwa albumu: | 2502jarek / MZA R-13 Stalowa (ob. R-4) |
Słowa kluczowe: | IK280 / 2453 / 718 / Dw.Wschodni |
Data: | 1997 |
Miejsce: | Dw.Wschodni /KIJOWSKA/ |
Nr pojazdu: | 2453 |
Linia: | 718 |
Wielkość pliku: | 456 KiB |
Data dodania: | 16, Wrzesień 2018 |
Wymiary: | 1200 x 615 pikseli |
Wyświetleń: | 830 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=109626 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 9 z 9 Strona: 1 |
|
|||
|
|
|||
I swego czasu wóz też posiadał piękny wiejski tuning Ten wóz to była istna rakieta
|
|
|||
Dlaczego numer miał przesunięty?
|
|
|||
Dodatkowo jakiś czas po remoncie włożono mu skrzynię szóstkę z nadbiegiem. Do dziś pamiętam jak na 723 na Modlińskiej potrafił ciąć 95km/h.
|
|
|||
Co to znaczy z nadbiegiem? Czyli jaką? Coś mi tu kredkami jedzie
|
|
|||
Niczym nie jedzie tylko takie są fakty - dostał skrzynię z długimi przełożeniami. Tam gdzie inne ikarusy przy 60km/h jechały już na ostatnim biegu, ten wóz dopiero mógł wrzucić szóstkę. Poczytaj sobie co to jest nadbieg - jest to bieg z bardzo wysokim przełożeniem pozwalającym jechać na niższych obrotach w stosunku do standardowych.
|
|
|||
Ale jak to? Czy nie jest tak że manualne skrzynie były tylko dwóch rodzajów? 5- i 6-biegowa, z takimi samymi przełożeniami? A większą prędkość rozwijały wozy z "szybkim mostem"? 6-biegi raczej nie były demonami prędkości.
|
|
|||
Czyli miał most 1:93! A nie nadbiegi! Podobnie jak z 12 miał 3071 czy 3075. Różnica jest w przełożeniu na moście A nie w skrzyni. Tak dla młodych którzy wiedzą gdzie dzwoni, lecz niewiedzą w którym kościele, to potocznie nazywa się "szybki most"
|
|
|||
oko oczywiście że masz rację... Po prostu GIMP fantazjował
|
Komentarz 1 do 9 z 9 Strona: 1 |