K O M U N I K A T Y






Strona główna > Komunikacja w latach 1990-2000 > Autobusy MZA w latach 1990-2000 > MZA R-5 Inflancka (+2003)
Ikarus 417
Ikarus 417, produkcja 1995, skreślony w marcu 2006 jako 7531
Foto: P.B. Jezierski

Ikarus 417

Ikarus 417, produkcja 1995, skreślony w marcu 2006 jako 7531
Foto: P.B. Jezierski

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:1606_20_05.jpg
Nazwa albumu:Jan Oborniak / MZA R-5 Inflancka (+2003)
Ocena (9 głosów):55555
Data:20.05.1999
Miejsce:Centrum
Nr pojazdu:7551
Linia:102
Wielkość pliku:896 KiB
Data dodania:04, Listopad 2018
Wymiary:1200 x 800 pikseli
Wyświetleń:1245 razy
URL:http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=109786
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 10 z 10
Strona: 1

~Arek   [04, Listopad 2018 at 12:15 PM]
102 na Patelni? To nie jakiś fotomontaż? Do tego działające wyświetlacze z nazwa krańca. Ciekawostka.
~MichalK   [04, Listopad 2018 at 12:50 PM]
Najlepszy niskopodłogowiec jaki do tej pory wyprodukowano, normalny układ drzwi, normalna wysokość wozu dzięki czemu był dużo lżejszy od obecnych pojazdów.
JP   [04, Listopad 2018 at 02:36 PM]
Tylko wnętrze nie było za przestronne, a ostatnie drzwi były wąskie. Obecnie masę wozów zwiększają układy oczyszczania spalin, klimatyzacja, liczne wyświetlacze, biletomat.
4ND   [04, Listopad 2018 at 04:05 PM]
@Arek: Żaden fotomontaż. Przez 4 lata z okładem, od lutego 1996, 102-ka w ten sposób objeżdżała przebudowywany (po raz pierwszy "solidnie") Nowy Świat. Z przejazdu przez obecne rondo Dmowskiego wycofano ją w listopadzie 2000, skutkiem otwarcia mostu Świętokrzyskiego i decyzji, że tam wyglądać będzie lepiej Puszczać oczko było zatem trochę czasu, by tam ją złapać...
~Marcin Z.   [04, Listopad 2018 at 07:43 PM]
A z tyłu Raj-Bus, linia S. Szkoda, że nie ma zdjęć prywaciarzy z lat '90...
~Tomek   [04, Listopad 2018 at 08:55 PM]
Dalej nie mogę zrozumieć co poszło nie tak, że teraz w autobusach przegubowych drzwi montuje się w tak nieregularnych odległościach, a nie tak jak w IK417, IK280 czy w Jelczu M181M, gdzie były one niemal w równych odstępach, a trzecie drzwi umieszczone tuż za przegubem, czyli miejscem bez siedzeń, znacząco skracały wymianę pasażerów w trakcie tłoku..
~MichalK   [04, Listopad 2018 at 09:03 PM]
Też nie potrafię tego zrozumieć, drzwi za przegubem powinny być wpisane w każdym SIWZ przy przetargach na przegubowce. Właśnie tam jest najwięcej pasażerów i dzięki takiemu ich umieszczeniu można szybko wyjść z pojazdu nawet w dużym tłoku. Myślę że tak głupie rozmieszczenie drzwi w obecnych konstrukcjach wynika z głupiego pomysłu Niemców że autobus 18m musi mieć 3 drzwi. Dodatkowo producenci są zbyt leniwi żeby to przeprojektować i idą na łatwiznę.
~Tomek   [04, Listopad 2018 at 09:19 PM]
Warto dodać, że prototyp SU18 (prod. 1999, jeżdżący w Gdyni) też posiada trzecie drzwi tuż za przegubem (brak okna). Z nieznanych mi powodów, Solaris w późniejszych modelach znacznie zepsuł rozplanowanie wozu, co skutkuje znanym już problemem dużej odległości między 2 i 3 drzwiami i odizolowaniem dużej ilości miejsc stojących.
prosper5250   [05, Listopad 2018 at 10:38 AM]
Ten: http://bit.ly/2F3nVMG Drzwi są znacznie przesunięte za przegub, bo wcześniej Solaris umieszcza zbiornik na paliwo czy Ad-Blue.
~Tomek   [05, Listopad 2018 at 05:28 PM]
Nie dało się tego zbiornika zamontować w innym miejscu?

Komentarz 1 do 10 z 10
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: