|
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Komunikacja w latach 2001-2010 > Autobusy w latach 2001-2010 > MZA T-4 Włościańska |
PLIK 115/940 |
|
||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 25002C_53322C_2535_--_kopia.JPG |
Nazwa albumu: | 3872 / MZA T-4 Włościańska |
Ocena (2 głosów): | |
Słowa kluczowe: | IK280 / 2500 / 2535 / 5332 / ORT / 2005 |
Data: | 6.12.2005 |
Miejsce: | ORT(CWS) |
Nr pojazdu: | 2500, 2535, 5332 |
Wielkość pliku: | 538 KiB |
Data dodania: | 11, Listopad 2020 |
Wymiary: | 1200 x 677 pikseli |
Wyświetleń: | 354 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=111952 |
Ulubione: | Usuń z ulubionych |
Komentarz 1 do 9 z 9 Strona: 1 |
|
|||
Pamiętamy. Stary poczciwy po remoncie na T4. Dziwnie wyglądał na liniach typowych dla R8. Czesto bywał na Chamskim metrze tzn:723
|
|
|||
Pamiętam - pamiętam też jak byłem dzieciakiem jakie zdumienie wywołał u mnie pierwszy napotkany 23xx. A był to 2395 z białym pasem na dole.
|
|
|||
No ale to już było kilka lat później
|
|
|||
Ja jako fan R12 ile nocy nie przespałem czekając na kolejne numery, niestety stanęło na 3352. Chodziłem wtedy do szkoły na Wloscianska, to pod płotem cws i przed lekcjami i po ścieżkę wydeptalem w poszukiwaniu 3353 i następnych
|
|
|||
Ja będąc stałym mieszkańcem Legionowa przez długie lata nie miałem pojęcia o istnieniu 3351 i 3352. Za to na Pożarowej pierwszy który mi się objawił to 3302 - a później cały zakres 3301-3310. A 2387 widziałem w Legionowie idealnie nowego bez grama kurzu nawet na kołach.
|
|
|||
Fajnie się czyta te Wasze wspomnienia Kiedyś nie było internetu, forów itp więc cała wiedza pochodziła z ulicznych obserwacji i notatek. Czasem od kierowców. Z tego co ja pamiętam, dawniej tylko jeden zakład obsługiwał daną linię, obsługa mieszana pojawiła się później. Pożarowa chyba nie zapuszczała się do centrum, to nie wiedziałem o istnieniu ikarusów z numerami 24**. Zagadka rozwiązała się jak jadąc chyba na groby na Bródno zobaczyłem te wozy po raz pierwszy, co więcej w tamtych okolicach było tego całe mnóstwo Kiedyś w osłupienie wprawił mnie któryś z wozów nr 320* na 109. Szybko okazało się, że to R11 dostała nowy zakres, ale wyglądało to bardzo egzotycznie. Podobnie 9 wozów z dziwnymi zakresami 5501> i 7501> Tak samo z 5160, który pierwszy raz wypatrzyłem na II placu R6. Dziwny był wtedy ten zakres 5*** dla Ikarusów, kiedy tak dużo numerów 2* i 3* było wolnych... I jeszcze a propos wozu 2387 na R6. Miałem kiedyś znajomego kierowcę, który dopiero czekał na dostawę przydzielonej mu nówki 2387. Po paru latach, kiedy końcówka numerów z zakresu dla R6 powędrowała na R8, jego wóz przenumerowano. Wg archiwum O-B miał to być 2358.
|
|
|||
Wysokie zakresy zaczęto stosować aby odróżnić Ikarusy z automatyczną skrzynią biegów od lewarków. Poza pierwszymi przymiarkami w stylu 55xx i 75xx prefiksy zaczynające się od 51xx stały się nowym wyznacznikiem numeracji. Było to bardzo mądrze przemyślane, z numeru można było wyczytać typ autobusu, rocznik i zajezdnię.
|
|
|||
Wyjątkiem byly tylko te trochę późniejsze składaki automaty np. 2504 czy 2597 na Ostrej. Początkowo nawet kilku bizonom nadano numery 29xx.Co do wozów 51xx to one już były trochę eko i już tak nie kopciły jak lewary.
|
|
|||
Seria 51xx była już nieco bardziej eko. Na tyle że egzemplarze dla PKM Katowice (1601-1605) malowano po bokach na zielono z odpowiednim napisem "Ekologia z nami" aby podkreślić ich nieco większą ekologiczność. Przód i tył miały standardowo wiśniowe.
|
Komentarz 1 do 9 z 9 Strona: 1 |