|
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Komunikacja w latach 1990-2000 > Autobusy MZA w latach 1990-2000 > MZA R-9 Chełmska (+2006) |
PLIK 252/1512 |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 1429.jpg |
Nazwa albumu: | Jan Oborniak / MZA R-9 Chełmska (+2006) |
Ocena (3 głosów): | |
Słowa kluczowe: | 2947 |
Data: | 13.09.1998 |
Miejsce: | Sobieskiego / Truskawiecka |
Nr pojazdu: | 2947 |
Linia: | 116 |
Wielkość pliku: | 831 KiB |
Data dodania: | 25, Listopad 2021 |
Wymiary: | 1200 x 800 pikseli |
Wyświetleń: | 469 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=113972 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |
|
|||
Rocznik 1991 to ten wóz ma na pewno zły wpisany, ponieważ jest to rocznik 1990. Po czym to poznać? Ano po nr VIN z zakresu #23xx. Z tej samej co ten wóz serii pochodziła szczecińska seria wozów #11xx oraz #21xx, odpowiednio z zajezdni Klonowica oraz Dąbie, i co ciekawe. Tamte wozy jako rok prod. zapodane miały 1990. Poza tym warto na jeszcze jedną rzecz zwrócić uwagę. W dniu 24.09.1990 r. na stan zajezdni R10 przyjęto wóz #2605. Wóz ten miał nr VIN 280.26.1678.90, i rok prod. 1990. I to by się zgadzało. Tutaj macie jesień 1990 r., i nr VIN 16xx, a tu nagle rocznik 1991, dokładniej mówiąc luty 1991 r., i co? I nagle nr VIN dla tego rocznika, w cudny sposób doszły do zakresu 23xx? Przecież już wtedy Ikarus słabnął pod kątem ilości wyprodukowanych autobusów. Dla przykładu inne roczniki. Gdy wiosną 1986 r. przyszła pierwsza transza przegubowych Ikarusów dla Polski, to ich nr VIN kształtował się w zakresie od 1317 do 1414. Z kolei w analogicznym okresie 1989 r., tj. wiosną 1989 zakres VIN dla sprowadzanych do Polski Ikarusów 280.26 od 1016 do 1215. Czyli? Poziom produkcji Ikarusa spadał, więc nie ma bata, by wóz o nr VIN 2320 wpisany na stan 21.02.1991 r. był z 1991 r.
|
|
|||
Bredzisz kolego
|
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |