K O M U N I K A T Y






Strona główna > Komunikacja w latach 1990-2000 > Tramwaje w latach 1990-2000 > TW R-4 Żoliborz
814+657
Nie wiem, z której zajezdni był ten skład, w razie konieczności proszę o poprawienie.
Fot. Smiley Toerist/Wikimedia Commons, licencja CC BY-SA 4.0.
Słowa kluczowe: 13N 814+657 AlejeJerozolimskie 25

814+657

Nie wiem, z której zajezdni był ten skład, w razie konieczności proszę o poprawienie.
Fot. Smiley Toerist/Wikimedia Commons, licencja CC BY-SA 4.0.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:814.jpg
Nazwa albumu:Krzysztof_J / TW R-4 Żoliborz
Ocena (5 głosów):55555
Słowa kluczowe:13N / 814+657 / AlejeJerozolimskie / 25
Data:08.1991
Miejsce:Aleje Jerozolimskie
Nr pojazdu:814+657
Linia:25
Wielkość pliku:458 KiB
Data dodania:13, Grudzień 2021
Wymiary:1024 x 704 pikseli
Wyświetleń:476 razy
URL:http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=114126
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 7 z 7
Strona: 1

~Piszczyk   [14, Grudzień 2021 at 12:58 AM]
Napewno Żoliborz
Krzysztof_J   [14, Grudzień 2021 at 01:18 AM]
Czy Żoliborz obsługiwał 25?
~Nieciej   [14, Grudzień 2021 at 02:50 AM]
W 91 zdecydowanie Praga jeszcze miała spory zapas "trzynastek" na chodzie i stanowczo nie był potrzebny Żoliborz do ich nasyłania akurat koniecznie na "ćwiartkę". Ja wiem, że peryferyjny Żoliborz to był magazyn rupieci tak wtedy jak i teraz, ale bez przesady... Takich "dojazdów" wtedy w zasadzie nie było ani w tramwajach ani w autobusach - i dziś też nie powinno być - nie chodzi o straty finansowe PRZEWOŹNIKÓW - ZTM kosztów jazdy bez pasażerów nie zwraca - tylko o ekologiczny aspekt jazdy kilkudziesięciotonowym tramwajem czy kilkunastotonowym autobusem przez pół miasta, aby włączyć się na linię - to koszt nie tylko paliwa i czasu pracy kierowcy/motorniczego i nie tylko policzalny w ludzkich pieniądzach. Może ZTM powinien zastanowić się kto powinien obsługiwać jakie linie, żeby straty były minimalne - mniej więcej tak było w 1991 roku, kiedy nikomu by do głowy nie przyszło wysyłać Ostrobramską na 131 - paliwo zużyje Ostrobramska, ale zużyte powietrze to nasz wspólny koszt.
~2294   [14, Grudzień 2021 at 01:05 PM]
Zjazd z Annopola na Żoliborz, podobnie jak 18 z Żerania FSO.
~rufio198   [14, Grudzień 2021 at 04:42 PM]
Żoliborz. Na początku lat 90 ta zajezdnia wybitnie się rozpychała na sieci tramwajowej Warszawy. Nawet można było ja spotkać na liniach typowo praskich jak 21 i 3. Ztego co odbiło mi się o uszy ktos w tej zajezdni miał dobre chody gdzieś wyżej i dlatego takie paranoje były. Ile w tym prawdy nie wiem, ale co najmniej dziwnie wygladały składy z Żoliborza na 3 i 21
~2294   [14, Grudzień 2021 at 05:17 PM]
Przecież nawet 26 obsługiwali na 3 zakłady w tym Żoliborz. A kraniec odcięty od żoliborskiej bazy był wówczas na Górczewskiej, a wcześniej Cm. Wolskim.
~madve   [14, Grudzień 2021 at 05:23 PM]
W 1991 i chyba do początków 1992 Żoliborz na pewno w DP miał co najmniej 2 dodatki na 25. Pamiętam jak przebijały się przez Broniewskiego wczesnym rankiem ok. 4-5.

Komentarz 1 do 7 z 7
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: