![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > 2009 |
![]() |
PLIK 563/729 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | A607_160.jpg |
Nazwa albumu: | chojrak / 2009 |
Ocena (2 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | A607 / 160 / Targówek / CN270UB / OmniCity |
Data: | 04.05.2009 |
Miejsce: | Targówek |
Nr pojazdu: | A607 |
Linia: | 160 |
Wielkość pliku: | 463 KiB |
Data dodania: | 01, Czerwiec 2013 |
Wymiary: | 900 x 603 pikseli |
Wyświetleń: | 625 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=101871 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 3 z 3 Strona: 1 |
|
|||
Wozy Itsu przy obsłudze tej lini też wygladały porzadnie, ale to już historia
![]() |
|
|||
Wczoraj na Starzyńskim obok siebie stanęły stary solaris z 2005 i A582 na 170. Obraz nędzy i rozpaczy jak te Scanie wyglądają, przy niej ten ostrobramski to jak nówka.
|
|
|||
Cóż - święta prawda. MZA to miód-malina w kwestii utrzymania wozów. No ale oni nie tylko mają odpowiednie bazy i centralny warsztat (obecnie w częściowej likwidacji) ale też rozsądne kwoty za wozokilometr. Jeśli MZA bierze 8 zeta za przejazd, to czego się spodziewać po ajencie, który za to samo chce 4. Gdy ajenci wchodzili na poważnie na rynek ZTM od połowy lat '00, nie zdawaliśmy sobie sprawy co to będzie oznaczać. Jednak mimo wszystko PKS Grodzisk Mazowiecki to przykład doskonały jak nie dbać o wozy.
|
Komentarz 1 do 3 z 3 Strona: 1 |