K O M U N I K A T Y






Strona główna > Komunikacja w latach 1945-1989 > Jelcze 272 MEX / AP02 / 021 / AP62 / Skoda 706RTO
JelczMEX272
Ogórki, ogórki.
A projekt elewacji budynku vis a vis (po lewej) Dworca Centralnego mocno ciekawy. I jak sądzę, patrząc na współczesne warszawskie realizacje, wielu młodych architektów dzisiaj nim się posiłkuje.
Słowa kluczowe: MEX272 AlejeJerozolimskieChałubińskiegoŚwiętokrzyska 1977

JelczMEX272

Ogórki, ogórki.
A projekt elewacji budynku vis a vis (po lewej) Dworca Centralnego mocno ciekawy. I jak sądzę, patrząc na współczesne warszawskie realizacje, wielu młodych architektów dzisiaj nim się posiłkuje.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:JelczMEX272_AlJer_1977.jpg
Nazwa albumu:3872 / Jelcze 272 MEX / AP02 / 021 / AP62 / Skoda 706RTO
Ocena (1 głosów):55555
Słowa kluczowe:MEX272 / AlejeJerozolimskieChałubińskiegoŚwiętokrzyska / 1977
Data:1977
Miejsce:Aleje Jerozolimskie/Chałubińskiego/Świętokrzyska
Wielkość pliku:1383 KiB
Data dodania:21, Kwiecień 2019
Wymiary:1132 x 1200 pikseli
Wyświetleń:426 razy
URL:http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=110187
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 7 z 7
Strona: 1

~Z_perspektywy_sedesu   [22, Kwiecień 2019 at 07:50 AM]
Samochodziarze mnie pewnie zaraz zlinczują, ale te estakady i rondo to jednak urbanistyczne nieszczęście w tym miejscu. I wcale ruchu nie przyspieszają.
~Raf   [22, Kwiecień 2019 at 08:24 AM]
Śmiała teza. A co zamiast estakad i ronda?
~oko   [22, Kwiecień 2019 at 04:28 PM]
Na Marszałkowskiej estakad nie ma a ruch jest z grubsza podobnie (nie)płynny. Ogólnie wszystkie te ulice są do zwężenia.
~Z_perspektywy_sedesu   [23, Kwiecień 2019 at 08:13 AM]
Pora skończyć z urbanistyką rodem z lat 70 XX wieku i dogmatem o przepustowości. Nigdzie się nie to sprawdziło, nie sprawdza się także u nas. Tylko nikt nie ma na to odwagi
~Pan_Samochodzik   [27, Kwiecień 2019 at 11:21 PM]
Zawsze możecie wrócić na wieś.
3872   [28, Kwiecień 2019 at 02:39 AM]
Drodzy moi. Jestem niestety dla tych powyższych ideologii dyplomowanym architektem i urbanistą zresztą. I proponuję zostawić w spokoju te wiadukty. Badania wykonane rok temu wykazały ich niewątpliwą przydatność. Zwężanie ulic to utopia. Są matematyczne wskaźniki deklarujące ich przepustowość. Oczywiście nie dla hulajnog i rowerków. Przewracanie oczami
~oko   [28, Kwiecień 2019 at 09:23 AM]
Badania zawsze wykazywały co trzeba było, przenoszenie pieszych do podziemi było swego czasu takie nowoczesne... Samochody z centrum trzeba usuwać i wcale nie chodzi tu o rowery które akurat w tych okolicach mają dość miejsca dla siebie. Ale o chaos który samochody generują, chaotyczne parkowanie, bardzo zły wpływ na architekturę, problemy dla komunikacji zbiorowej itd. Obecne władze miasta nie robią zupełnie nic poza kwestiami obyczajowymi (które skądinąd nie do końca w gestii samorządów chyba?) ale prędzej czy później doczekamy się zwężenia naszych śródmiejskich arterii - to pewne. Płatne parkowanie kiedyś też było niewyobrażalne. Skoro jest tak dobrze z przepustowością to skąd tam takie korki?

Komentarz 1 do 7 z 7
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: