![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1990-2000 > Autobusy MZA w latach 1990-2000 > MZA R-9 Chełmska (+2006) |
![]() |
PLIK 113/322 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 2999_2004.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / MZA R-9 Chełmska (+2006) |
Słowa kluczowe: | IK280 / 2999 / 2004 |
Data: | 2004 |
Nr pojazdu: | 2999 |
Wielkość pliku: | 388 KiB |
Data dodania: | 17, Styczeń 2025 |
Wymiary: | 1600 x 1153 pikseli |
Wyświetleń: | 230 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=117667 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 6 z 6 Strona: 1 |
|
|||
Szóstka przerobiona na piątkę. Na R9 niemal wszystkie ZF zostały przerobione jeszcze podczas prac bieżących. Do CWS-u dotarł tylko jeden ale nr nie pamiętam
![]() |
|
|||
Na R-6 bylo lepiej, gdyż tylko kilka, w tym 2310, 2351 po cws-e dostał piątkę. A może tylko oni, już nie pomnę.
![]() |
|
|||
Dlaczego wymieniali te skrzynie?
|
|
|||
Szybko zużywające się synchronizatory w skrzyniach sześciobiegowych. W Łodzi było podobnie.Cała seria 40 wozów z 1990 roku z kilkoma wyjątkami miała wymienione skrzynie na pięciobiegowe.
|
|
|||
Poza tym te szóstki w realiach Warszawy to było nieporozumienie. Nic to nie dawało, tylko kierowca się więcej namachał wajchą. Jedyna sytuacja jaką kojarzę gdzie miały przewagę to większe podjazdy (choć zależało to jeszcze od przełożenia mostu), np na Tamkę 5-tka musiał jechać na 3 biegu a to było bardzo wolno a 6-tka na czwartym i szedł żwawiej. Ale takich miejsc w Warszawie zbyt wiele nie ma.
|
|
|||
@~mgła No jeszcze Dolna przy dojeździe do Puławskiej, nawet trudniejszy ten podjazd, bo z zakrętami na końcu
|
Komentarz 1 do 6 z 6 Strona: 1 |