![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Tramwaje 1946-1989 |
![]() |
![]() |
![]() |
PLIK 316/1514 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 744.jpg |
Nazwa albumu: | Krzysztof_J / Tramwaje 1946-1989 |
Ocena (3 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | 13N / 744+771+799 / alejaNiepodległości |
Data: | 01.1986 |
Miejsce: | al. Niepodległości |
Nr pojazdu: | 744+771+799 |
Wielkość pliku: | 687 KiB |
Data dodania: | 20, Sierpień 2020 |
Wymiary: | 1024 x 756 pikseli |
Wyświetleń: | 528 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=111292 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 4 z 4 Strona: 1 |
|
|||
744+771+799. Sprzęcior z Żoliborza. Tam wtedy tak przeczepiali składy, że nawet nie miałem pojęcia, że taki jeździł. Ujęcia kręcono ewidentnie w połowie stycznia 1986.
|
|
|||
Zawsze mnie dziwiło że parówki łączono bez ładu i składu nie patrząc na numery taborowe. Za to 105 w 99% zawsze po kolei co przetrwało do dziś. Lecz w 13N miało to urok i zdarzały się składy z podobnymi numerami pomimo tego że nie były po kolei - do dziś pamiętam skład 703+803.
![]() |
|
|||
No nie do końca, bo 10xx były parowane jak im pasowało.
|
|
|||
Kolejne łączenie stopiątek dotyczyło tylko 105Na i następnych, czyli wozów dostarczanych do Warszawy od 1984 roku. Składu 703+803 nigdy nie było, ponieważ do 1986 roku wagon 703 nie miał z tyłu gniazda od blokady i siłą rzeczy jeździł jako drugi. Gdy już mu je dorobili to nie miał wydzielonej kabiny motorniczego, więc dalej tłukł się na drugich i trzecich wagonach.
|
Komentarz 1 do 4 z 4 Strona: 1 |