![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Home > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Tramwaje 1946-1989 |
![]() |
FILE 574/1512 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
||
|
File information | |
Filename: | Wagon13N_2_Spacerowa_1972_~0.jpg |
Album name: | 3872 / Tramwaje 1946-1989 |
Keywords: | Wagon13N / 2 / Spacerowa / 1972 |
Data: | 1972 |
Miejsce: | Spacerowa |
Linia: | 2 |
Filesize: | 501 KiB |
Date added: | F d, Y |
Dimensions: | 1600 x 971 pixels |
Displayed: | 195 times |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=117575 |
Favorites: | Add to Favorites |
Comment 1 to 4 of 4 Page: 1 |
|
|||
Mam nadzieję, że tym razem linia przetrwa dłużej (nie mówię o dwójce). A trzynastkę (model) uświadczyliśmy i na nowo otwartym. Choć nie taką, ale zawsze.
![]() |
|
|||
@2294 Jeden kabanik już przecież wjechał: pomiarowy. Ale w przyszłości może i zabytek dojedzie, w końcu na Stegnach będzie jedyna pętla.
|
|
|||
Dla trzynastek to może być trudne miejsce. Stare tramwaje "na korbę" nie miały tendencji do rozbiegania się silników bo motorniczy kontrolował stopień jazdy. Nowe mają bardzo precyzyjne sterowanie na enkoderach i od razu wykrywają poślizg. A w 13N automat wrzucał jazdę na dużą prędkość i się ślizgało... tego miejsca nie widziałem w akcji ale na podjazdach na wiadukt przy Dw. Gdańskim to bywało słabo...
|
|
|||
Jako dziecko tam jeździłem. 13-tki raczej nie miały tam problemów. Jak już wjechał na górę to pamiętam jakiś mur po lewej stronie.
|
Comment 1 to 4 of 4 Page: 1 |