![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1908-1944 > Tramwaje 1908-1945 |
![]() |
PLIK 421/477 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | WagonF2BP15_1_KrakPrzedm_1936.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / Tramwaje 1908-1945 |
Ocena (1 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | WagonF+P15 / 1 / KrakowskiePrzedmieście / 1936 |
Data: | 1936 |
Miejsce: | Krakowskie Przedmieście |
Linia: | 1 |
Wielkość pliku: | 751 KiB |
Data dodania: | 17, Styczeń 2018 |
Wymiary: | 1200 x 759 pikseli |
Wyświetleń: | 277 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=108978 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |
|
|||
Marzy mi się odbudowa choćby jednego toru, choćby tylko do Miodowej/Placu Zamkowego i puszczenia tam choćby weekendowo taboru zabytkowego
|
|
|||
Tramwaje powinny tu wrócić. I także na Świętokrzyską, przykre że zbudowanie metra tak pogorszyło wygodę korzystania z komunikacji miejskiej. Dojechanie od Nowego Światu do Marszałkowskiej jest lekko absurdalne przy użyciu metra, a autobusów praktycznie nie ma. Brakuje też przystanku w rejonie placu Powstańców W-wy. Jakoś nad pierwszą linią metra mogą być i autobusy i tramwaje, ale w przypadku drugiej trzeba sztucznie pompować frekwencję zapewne?
|
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |