K O M U N I K A T Y






Strona główna > Komunikacja w latach 1990-2000 > Autobusy MZA w latach 1990-2000 > MZA R-7 Woronicza (ob. R1)
2099
Ikarus 280, produkcja 1987, NG 1996, sprzedany 2005
Foto: P.B. Jezierski
Słowa kluczowe: IK280 2099 703 Okęcie 1997

2099

Ikarus 280, produkcja 1987, NG 1996, sprzedany 2005
Foto: P.B. Jezierski

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:2099.jpg
Nazwa albumu:Jan Oborniak / MZA R-7 Woronicza (ob. R1)
Ocena (8 głosów):55555
Słowa kluczowe:IK280 / 2099 / 703 / Okęcie / 1997
Data:18.10.1997
Miejsce:Okęcie
Nr pojazdu:2099
Linia:703
Wielkość pliku:83 KiB
Data dodania:04, Październik 2012
Wymiary:990 x 698 pikseli
Wyświetleń:1608 razy
URL:http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=100517
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 16 z 16
Strona: 1

lenka   [04, Październik 2012 at 09:13 PM]
O take zdjęcia walczylim Panowie i warto było poczekać. Piekniutki, jedyny wóz z R7 z roku 87, ktory wyszedl z T4 z pierwszego remontu ze srebrnymi listwami bocznymi Pomysł
PRO7   [17, Październik 2012 at 12:18 PM]
pod koniec żywota padlina niesamowita była
lenka   [17, Październik 2012 at 08:05 PM]
Pod koniec swojego żywota niemal kazdy woz to padlina i z tego właśnie powodu sa kasowane Cool Dziwna brygada jak na 703 Przewracanie oczami
Jan Oborniak   [18, Październik 2012 at 09:26 AM]
Wcale nie, 2306 do samego końca nie było padliną, dużo jest podobnych przykładów - 5122, 2119.
HunterR-2   [18, Październik 2012 at 02:57 PM]
Co prawda to prawda. #2306 był rakietą, może dzięki temu, że dostał silnik z #2952, który odziedziczył go po #5122.
lenka   [18, Październik 2012 at 07:54 PM]
No akurat ostatnie kasacje ikarów to nie jest dobry przykład potwierdzający moja teorie spiskową Zawstydzony
PRO7   [18, Październik 2012 at 09:15 PM]
silnik z 5122 wylądował w 2227 a potem w 2306. Brygada 11 bo był to ciąg numeryczny brygad na 182. Wówczas wszystko co wyjeżdżało na Okęcie z Woronicza dojeżdżało i zjeżdżało jako 182. 804 zmieniało się w D2x/182 a tu, nie wiedzieć czemu, 11/182 zmieniało się w 703. R11 dojeżdżała jako 129, mimo iż wtedy całą linię miał Grodzisk
lenka   [18, Październik 2012 at 09:32 PM]
Czyli wyjazdy i zjazdy podobnie jak na 525, jako 165 z brygadówkami z lini 525 Pomysł
HunterR-2   [18, Październik 2012 at 10:01 PM]
Jednak czego by nie mówić o "cudnej" Woronicza to OC przez wyjazdem na tym zakładzie rządzi ^^ Wszędzie jest po zjeździe, a tu przed... bez komentarza.
HunterR-2   [19, Październik 2012 at 10:46 AM]
Moim skromnym zdaniem (i nie tylko moim) OC przed wyjazdem jest pomysłem poronionym. Autobus powinien zjechać na zakład, zostać zatankowany, przejść cały proces OC, zostać umyty i ustawiony w "grzędzie" tak żeby kierowca, który przyjdzie nim jeździć załóżmy rano miał gotowy wóz. Tak więc schemat "woroniczański" jest absolutnie pozbawiony logiki, to po pierwsze, a po drugie, to na moją opinię o "jedynce" wpływają postawy osób takich jak chociażby Santos vel. Darek_WPI, który w ramach odstresowania się po pracy postanawia jeździć po ludziach na TWB, a przez 2 dni również tutaj to robił. Żenujące jest to "iż, gdyż, ponieważ" takie osoby wożą ludzi autobusami -.-
PRO7   [21, Październik 2012 at 11:30 AM]
OC przed wyjazdem robią tylko nocni i nie wiem po co. Tak się przyjeło, żeby rano wóz z pomp jechał od razu na miasto, a na warsztacie mogli spokojnie róbić dolewki. Wozy zjeżdżajace z linii dziennych robia OC po zjeździe. OC przepisowo jest przyjęte 15 minut przed wyjazdem i 20 po zjeździe i tak też jest wszędzie
PRO7   [21, Październik 2012 at 11:31 AM]
Nie pamiętam już jak to było z 525, mam gdzieś rozkłady ale za głęboko zakopane by sprawdzic Puszczać oczko
HunterR-2   [21, Październik 2012 at 01:41 PM]
To powiedz mi proszę w takim razie, dlaczego po zjeździe ze znajomym z 727 wóz został tylko zatankowany i odstawiony w grzędę ? Chyba troszkę ten fakt nie pokrywa się z Twoimi słowami....
HunterR-2   [21, Październik 2012 at 03:21 PM]
Ale jak może być OC przedwyjazdowe ? Przecież coś takiego to największa głupota jaka jest w MZA.
PRO7   [21, Październik 2012 at 05:43 PM]
Twój znajomy, wiem który, jest wobec tego do zwolnienia. Nie wykonał OC a więc, gdyby stwierdzono rano uszkodzenia na pojeździe, wszystko przypisano by jemu. A zrobił tak, bo pewnie zamieniał wóz by pojechać innym na noc. Prawidłowo powinien pojechać na kanał. A przed wyjazdem sprawdza się płyny, działanie choćby drzwi, przyciski nż, stan ogumienia, oświetlenia i takie tam. Nie wiedziałeś o tym? Co, samo ma się sprawdzić? Nie tędy droga, Szerloku
HunterR-2   [21, Październik 2012 at 06:58 PM]
Ja już się nie chcę spierać, ale naprawdę OC powinno być robione po zjeździe, a na następny wyjazd autobus powinien być już gotowy. W ten sposób kierowca musi przyjść wcześniej i zadbać o wszystko, czego nie zrobiła osoba jeżdżąca danym wozem przed nim. Co do zwolnienia kogokolwiek to proponuję zająć się dwoma dyspozytorami :>

Komentarz 1 do 16 z 16
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: