K O M U N I K A T Y






Strona główna > Komunikacja w latach 1990-2000 > Autobusy MZA w latach 1990-2000 > MZA R-7 Woronicza (ob. R1)
422
Ikarus 260, produkcja 1984, NG 1990, Odbudowa 1995, Kasacja 2005
Słowa kluczowe: IK260 422 140 PlacUniiLubelskiej 1993

422

Ikarus 260, produkcja 1984, NG 1990, Odbudowa 1995, Kasacja 2005

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:422-140.jpg
Nazwa albumu:Jan Oborniak / MZA R-7 Woronicza (ob. R1)
Słowa kluczowe:IK260 / 422 / 140 / PlacUniiLubelskiej / 1993
Data:04.08.1993
Miejsce:Plac Unii Lubelskiej
Nr pojazdu:422
Linia:140
Wielkość pliku:585 KiB
Data dodania:26, Grudzień 2012
Wymiary:995 x 698 pikseli
Wyświetleń:1161 razy
URL:http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=100944
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 8 z 8
Strona: 1

lenka   [26, Grudzień 2012 at 02:36 PM]
Już po cwsie i ze stara kabina, te remonty mnie przerażały, bo wozy wracały paskudne, w srodku cale bezowe i ten beż odpadał zarowno z sufitu, jak i poreczy i kabin i to dopiero było paskudztwo Płaczę, jest mi bardzo smutno
HunterR-2   [26, Grudzień 2012 at 02:38 PM]
Pamiętam czasy 140 z krańcem na Klonowej i moje podróże z okolic Wilanowa właśnie na Mokotów... ech... piękne czasy...
lenka   [26, Grudzień 2012 at 03:45 PM]
Krańcowała tam tez jedna z moich ulubionych lini, a mianowicie 177 Pomysł
lenka   [26, Grudzień 2012 at 03:54 PM]
Czyżby pudło tego wozu nie zostalo w cwsie podmienione? Brakuje kapsla na dachu nad kierowcą i syf przed drugim kolem swiadczy o tym że jest tam wydech, a wozy z 84 miały wydech z tyłu i wentylator nad kierowcą Zły
HunterR-2   [26, Grudzień 2012 at 06:11 PM]
Nie mam żadnych informacji, poza tym, że autobus wpisano na stan oddziału R7 w 04.1985, a skreślono w 10.2004 roku i był to niedoszły 965 z R12. Jeśli chodzi o podmiany to takowe były w przypadku wozów: #1 (pierwsza podmiana przy pierwszym remoncie na wóz starszy o 2 lata, druga przy kolejnym remoncie), #20 (ex886) przy remoncie w 1997 roku na starszy o rok, #80 w 1995 roku, #210 w 2003 roku podmieniony z wozem #244, #430 (ex241) w 1997 roku, #603 w 1997 roku na wóz starszy o 2 lata, #633 w 1995 roku, #815(ex#1087) w 1995 roku, #822 w 1992 roku, 840 w 1992 roku, #1010 (ex332) w 1996 roku, #1037 w 1995 roku, #1060 w 1997 roku, #1255 (ex605) w 1995 roku, #1258 w 1995 roku, #1439 (ex1070) w 1997 roku, #1475 w 1997 roku, #1497(ex89) w 1995 roku, 1675(ex211) 1988 roku.
Matrixun2441   [26, Grudzień 2012 at 06:58 PM]
Hmmm... Gdzieś już widziałem to zdjęcie. Podpis pod tamtym głosił, że zdjęcie zostało zakupione i wrzucający zwrócił także uwagę na strój kierowcy. Tyle pamiętam. Puszczać oczko
HunterR-2   [26, Grudzień 2012 at 06:59 PM]
Jest na fotogalerii, o której ostatnio pod jednym z Twoich zdjęć odbyła się dziecinna wymiana poglądów.
PRO7   [27, Grudzień 2012 at 04:03 PM]
'84 nie miały wentylatorów. Ale fakt, że T4 robiło takie numery jak usuwanie wentylatora

Komentarz 1 do 8 z 8
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: