K O M U N I K A T Y






Strona główna > Komunikacja w latach 1990-2000 > Autobusy MZA w latach 1990-2000 > MZA R-7 Woronicza (ob. R1)
7501
Z archiwum MZA.
Fot: Maciej Turkowski.
Słowa kluczowe: IK280 7501 505 Puławska 1995

7501

Z archiwum MZA.
Fot: Maciej Turkowski.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:7501.jpg
Nazwa albumu:3872 / MZA R-7 Woronicza (ob. R1)
Ocena (2 głosów):55555
Słowa kluczowe:IK280 / 7501 / 505 / Puławska / 1995
Data:1995
Miejsce:Puławska
Nr pojazdu:7501
Linia:505/3
Wielkość pliku:443 KiB
Data dodania:31, Styczeń 2021
Wymiary:1200 x 678 pikseli
Wyświetleń:916 razy
URL:http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=112659
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 13 z 13
Strona: 1

lenka   [31, Styczeń 2021 at 08:31 AM]
Rzadko obecnie spotykane zapełnienie Zakręcony
~Z_perspektywy   [31, Styczeń 2021 at 09:01 AM]
Sądząc ze stanu zieleni to zdjęcie zrobiono na chwilę przed otwarciem pierwszego odcinka metra. To chyba wyjaśnia kwestię tłoku.
~Nieciej   [31, Styczeń 2021 at 10:36 AM]
505 "przed metrem" chodziło nabite po dach o dowolnej godzinie - najszybsza linia najkrótszą możliwą trasą z Centrum na Ursynów. W wersji pierwotnej nawet przy Wałbrzyskiej się nie zatrzymywał (Centrum Onkologii > Dworkowa). Oczywiście Dw. Południowy /Wilanowska/ nie miał wtedy większego znaczenia jako węzeł przesiadkowy.
~Jan Oborniak   [31, Styczeń 2021 at 12:01 PM]
Stefek Deptuła nim popylał. Kiedyś wyjeżdżał 300 godzin miesięcznie, musiał bo wielodzietny był chlopina
3872   [31, Styczeń 2021 at 02:21 PM]
Pamiętam Deptułę z 2117' i 2117" na 117 i po nim w 7504 także na 117. Wszystkimi kierował od nowości bez remontów. Woził nimi pasażerów po Saskiej Kępie niemal codziennie. Zresztą w 7504 na 117 ma zdjęcie w jakiejś gazecie.
Podobnie było z inną obsadą na 2068. Ta sama załoga 2068' jaki 2068" również upodobała sobie 117.
~Michał   [31, Styczeń 2021 at 05:21 PM]
Kiedyś Woronicza była drugą zajezdnią po Ostrej, pod względem ilości obsługiwanych brygad i linii przejeżdżajacych przez Saską Kępę. Objawiała się na 117, 138, 168 (301). Teraz jedynie na 138 została i zalicza niewielki fragment SK. Oczywiscie przelotówek na TŁ i Waszyngtona nie liczę. Co ciekawe prócz 138, pozostałych linii Saskiej Kępy nie obsługuje żadna zajezdnia z lewobrzeżnej Warszawy. Stan ten istnieje od chwili zejścia Kleszczowej z obsługi 111 i 117.
~Edek   [01, Luty 2021 at 02:11 PM]
Z panem Deptułą był kiedyś wywiad w Motorze. Mòwił, że preferuje ekonomiczną jazdę, a żona że jeździ jak emeryt Puszczać oczko wtedy chwalił 188, że da się na tym oszczędzić. Pamiętam jak w październiku 1987 w ciągu dwóch tygodni zmienił swojego 2117 na nówkę o tym samym numerze. Wtedy obstawiał najczęściej ursynowskie pięćsetki.
~Edek   [01, Luty 2021 at 02:15 PM]
Co do obsady 2068 to jeździł nim kierowca, który mieszkał w okolicach pl. Unii. I rzeczywiście głównie obstawiał 117, ale też 125, 144 i U. Na nowym 2068 widziałem go tylko raz... Bo jeździł potem na świeżym z CWSu 2153.
~WES   [02, Luty 2021 at 08:06 PM]
Mówisz o Pośpiesznym, późniejszym włascicielu 5471 i 8216 jak również 8138
lenka   [02, Luty 2021 at 08:44 PM]
Poczytam te wasze wywody na dobranoc, ciekawa lektura, kurczę czytając to, przypominają mi się poszczególne twarze kierowców z R12 z drugiej połowy lat osiemdziesiątych, dosiadających wozy z zakresu 8XX i 30XX Puszczać oczko
~Jan Oborniak   [03, Luty 2021 at 10:54 AM]
A Pierdolec z 4777 czym wcześniej jeździł?
~WES   [05, Luty 2021 at 10:51 PM]
Hitler miał 405
3872   [07, Luty 2021 at 01:22 AM]
@Edek: sama prawda.

Komentarz 1 do 13 z 13
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: