![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 2001-2012 > Autobusy w latach 2001-2012 > MZA R-5 Inflancka (+2003) |
![]() |
PLIK 64/95 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 8521.jpg |
Nazwa albumu: | Pawelec / MZA R-5 Inflancka (+2003) |
Słowa kluczowe: | SU15 / 8521 / 503 / Natolin |
Data: | 31-05-2003 |
Miejsce: | Pętla Natolin Południowy |
Nr pojazdu: | 8521 |
Linia: | 503 |
Wielkość pliku: | 270 KiB |
Data dodania: | 16, Czerwiec 2013 |
Wymiary: | 966 x 724 pikseli |
Wyświetleń: | 877 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=101975 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |
|
|||
To jest zdecydowanie Natolin Północny. Był tak w ogóle kiedyś Południowy?
|
|
|||
Kiedyś ten Natolin Północny , był po prostu zwykłym Natolinem. Nie pamiętam jak się nazywała pętla uliczna na ul.Belgradzkiej zaraz za Lanciego w kierunku Rosoła. Może to był kiedyś Natolin Południowy.
|
|
|||
No ale ta pętla to na pewno Natolin Północny.
![]() |
|
|||
No to uściślę: kraniec na Belgradzkiej między Lanciego a Rosoła to Natolin-Wolica, kraniec Natolin Południowy znajdował się na ul. Przy Bażantarni w rejonie skrzyżowania z al. KEN (autobusy wtedy jechały ul. Przy Bażantarni tylko w kierunku ul. Stryjeńskich, a wracały Belgradzką). Kraniec funkcjonował w latach 1989-1990 (http://www.picfront.org/d/8sA9) i 17 grudnia 1990 r. jego funkcję przejęła prowizoryczna pętla Natolin-Kabaty położona na parkingu przy ul. Rosoła (http://www.picfront.org/d/8sBh). A Natolin Północny faktycznie był przez lata całe po prostu Natolinem
![]() |
|
|||
Warto wspomnieć jeszcze o krańcu Natolin-Wyżyny mieszczącym sie na Belgradzkiej zaraz za skretem ze Stryjeńskich. Krańcowała tam linia 134 i 436, ta pierwsza jechała dalej do Rosola i potem Płaskowickiej do Dereniowej. 436 śmigało z petli na Belgradzkiej przez Braci Wagów do Płaskowickiej i Dereniową
![]() |
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |