![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 2001-2012 > Autobusy w latach 2001-2012 > MZA R-10 Ostrobramska (ob. R-3) |
![]() |
PLIK 424/424 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | w2534-.jpg |
Nazwa albumu: | Bartoni722 / MZA R-10 Ostrobramska (ob. R-3) |
Ocena (2 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | IK280 / 2534 / E-5 / EmiliPlater / 2009 |
Data: | 08/E-5 |
Miejsce: | 2534 |
Nr pojazdu: | 20.02.2009 |
Linia: | Warszawa, ul. Emili Plater |
Wielkość pliku: | 353 KiB |
Data dodania: | 28, Styczeń 2012 |
Wymiary: | 800 x 600 pikseli |
Wyświetleń: | 2850 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=56 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 4 z 4 Strona: 1 |
|
|||
Jeden z kilkunastu dostarczonych do Polski 280.57: Warszawa, Łódź i Kędzierzyn-Koźle. Obecnie są tylko w K-K.
|
|
|||
Chyba nie do końca, gdyż 280.57 dostały 192 konny silnik z turboładowaniem, a 280.58 już 220 konny, także z turboładowaniem. Tak przynajmniej pamiętam z Przegubowca.
|
|
|||
W monografii "Warszawskie autobusy i trolejbusy" z roku 2005 jest napisane to, co wcześniej wspomniałem.
|
|
|||
192 konie ma zwykła RABA bez turbo... Więc coś pomieszane.
|
Komentarz 1 do 4 z 4 Strona: 1 |