![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 2001-2012 > Autobusy w latach 2001-2012 > MZA R-11 Kleszczowa (ob. R-2) |
![]() |
PLIK 245/268 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | IK_280_L__-_otwarte_drzwi~0.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / MZA R-11 Kleszczowa (ob. R-2) |
Ocena (9 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | IK280 / 2678 / ZajezdniaKleszczowa / 2001 |
Data: | 14.02.2001 |
Miejsce: | Zajezdnia Kleszczowa |
Nr pojazdu: | 2678 |
Wielkość pliku: | 506 KiB |
Data dodania: | 14, Marzec 2020 |
Wymiary: | 1200 x 640 pikseli |
Wyświetleń: | 792 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=110788 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 7 z 7 Strona: 1 |
|
|||
Wyłapałeś rodzynki.
![]() |
|
|||
Te harmonie dwukolorowe były czadowe
![]() |
|
|||
Te harmonie szybko się pruły, były bardzo nietrwałe.
|
|
|||
Z jakiego materiały były wykonane te harmonie?
|
|
|||
Jakaś taka gumowana na siatce z tkaniny (nie guma jak w oryginale). Zapewne podobnie jak w niemieckich Huebnerach (te szare które teraz są w wozach każdej marki, w tramwajach i pociągach też). Ale to nie była udana koncepcja
![]() |
|
|||
Akurat tą serię remontów bardzo lubiłem, nie wiem czym to było spowodowane, ale miały bardzo fajny dźwięk silnika. Pamiętam jazdę 2838 tuż po takim remoncie - brzmienie super i ta świeżość. Szkoda tylko że blachy i laminaty wewnątrz były tragicznej jakości - jakby już stosowano takie jak przy ostatnich remontach automatów, to te wozy cieszyłyby oko przez długie lata.
|
|
|||
Mnie śmieszą dętkowe felgi na 3 osi. Zaoszczędzono pewnie ze 600 złotych.
|
Komentarz 1 do 7 z 7 Strona: 1 |