![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 2001-2012 > Autobusy w latach 2001-2012 > MZA R-13 Stalowa (ob. R-4) |
![]() |
PLIK 222/660 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 3369-wewt.jpg |
Nazwa albumu: | JP / MZA R-13 Stalowa (ob. R-4) |
Ocena (1 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | NG313 / 3369 / 506 / BródnoPodgrodzie / 2006 |
Data: | 2006-06-16 |
Miejsce: | Bródno Podgrodzie |
Nr pojazdu: | 3369 |
Linia: | 506 |
Wielkość pliku: | 134 KiB |
Data dodania: | 30, Kwiecień 2016 |
Wymiary: | 750 x 500 pikseli |
Wyświetleń: | 669 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=107134 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 6 z 6 Strona: 1 |
|
|||
Dziś takiego jednolitego wnętrza już nie zobaczymy. Każdy fotel obszyty innym materiałem, nie wygląda to estetycznie.
|
|
|||
Teraz wozy te są u schyłku swojej kariery.
|
|
|||
Ale nadal przyjemnie się nimi jeździ. Bardzo udane wozy, tylko te nieszczęsne okienka. Kilka lat temu łudziłem się że MZA w nich i w sztywniakach bedą podmieniać na przesuwne podczas remontów... Albo że dopracują projekt klimy z 3902, bo NG313 mają przecież kanały wentylacyjne. No dobra, w dosztukowanie klimy NG313 nie wierzyłem, ale w szyby owszem.
|
|
|||
Okna przesuwne mogli dorobić. Praktykowali to prywatni przewoźnicy w NL283 w Lublinie.
|
|
|||
Okna otwierane w Warszawie są niepotrzebne, patrząc po zachowaniach pasażerów...
|
|
|||
Też to obserwuję od tygodnia. Ale trzeba pamiętać że wlepki ZTM na oknach są mylące. W Trójmieście są właściwe: 'Gdy klimatyzacja jest włączona, okna są zablokowane'. Stołeczne nadają się tylko do 120Na. Wyłącznie.
|
Komentarz 1 do 6 z 6 Strona: 1 |