![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 2001-2012 > Autobusy w latach 2001-2012 > Veolia Transport Warszawa |
![]() |
PLIK 62/74 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | A231_104_22_06_2001_BrodnoPodgrodzie_02.jpg |
Nazwa albumu: | Oscarus / Veolia Transport Warszawa |
Ocena (5 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | IK260 / A231 / 104 / BródnoPodgrodzie |
Data: | 22.06.2001 |
Miejsce: | Bródno-Podgrodzie |
Nr pojazdu: | A231 |
Linia: | 104 |
Wielkość pliku: | 184 KiB |
Data dodania: | 12, Sierpień 2014 |
Wymiary: | 1000 x 676 pikseli |
Wyświetleń: | 1007 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=104724 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 13 z 13 Strona: 1 |
|
|||
To co najbardziej mi sie podoba to żółte zderzaki, wymogu żółtych poręczy wtedy chyba nie było, a on je ma
![]() |
|
|||
One miały czerwone, plastikowe siedzenia?
|
|
|||
dokladnie tak, zarowno te ikarusy, jak i migi mialy czerwone, plastikowe, niewygodne fotele
|
|
|||
O, no to dobrze pamiętałem. Te krótkie Ikarusy jak i wspomniane migi ganiały wtedy na 140 i nie lubiłem nimi jeździć ze względu na te niewygodne czerwone siedzenia i warkot, jaki w nich panował. Jeśli ktoś ma zdjęcia tych migów (Oscarus, Ty masz chyba wszystko z tamtych czasów, to może i to wygrzebisz), to poproszę o zarzucenie.
|
|
|||
No przecież Oscarus zarzucil fotke A232. Szkoda że panował tam bałagan numerowo/taborowy, bo co kolejny taborowy, to prawie zawsze inny wóz, kiedys to ogarniałem nawet, ale przeciez to było tak dawno. Po wycofaniu tych wozów na zajezdni pozostal jeden ikarusik, A240, rozbity z przodu i chyba dlatego pozostal, był identyczny jak A231
![]() |
|
|||
Z Rapido/Conexów zapodałem już wszystko, co miałem na kliszy. Następny w kolejce czeka Grodzisk, a w nim kilka gratów M11 się znajdzie i te nowsze 120M (A541-A571). Krematobusów PR110 tego przewożnika zaś nie fociłem.
|
|
|||
Czy wozy PKS Piaseczno ktore obsługiwały 108 i 187 posiadasz może
![]() |
|
|||
Te grzechotniki z PKS Piaseczno pamiętam doskonale, bo codziennie zapewniały mi porcję podróżniczych koszmarów lecz fotek nie posiadam.
|
|
|||
No szkoda, bo faktycznie to co soba reprezentowaly (mam na mysli wygląd zewnętrzny-barwy), wołało o pomste do nieba. Przez ich obsługe, zrezygnowalem z korzystania ze 108, ktore przetaczalo mi się pod samym domem
![]() |
|
|||
Mnie tam to wywrotowe malowanie podobało się właśnie przez pryzmat nie trzymania jakichkolwiek ówczesnych standardów zakładowych w zderzeniu z MZA. To był kosmos na kołach i ulubione przeguby z I zakresu A410-A416, które zdarzały się codziennie, bo nigdy PKS Piaseczno nie potrafiło utrzymać w gotowości wymaganej ilości sprawnych złomczurów A401-A408. Późniejsza II tura ze peerowymi spadami od Kapeny w postaci skrzypiących żółto-czerwonych już A416"- A423 (po wchłonięciu 187) wcale nie polepszyły stanu technicznego parku maszynowego. Ba pamiętam obrazek, gdy rano jadąc do podstawówki stał zdefektowany A401, zaś po 7 godzinach po wyjściu ze szkoły na przeciwległym przystanku dołączył A410. Oj obrazek był niezły, co z tego, że miałeś w obie relacje podstawione wozy, skoro były padnięte.
|
|
|||
Ciekawiej zaczęło się, gdy PKS wszedł w fazę agonalnej niemożności wystawiania na wszystkie brygady 108 sprawnych wozów i MZA musiało ratować swoim taborem. Nówka sztuka z Inflanckiej 5454 w pełni otablicowana (chyba lakiernik na R-5 specjalnie dechy robił, bo krój szablonu ewidentnie nie pasował do PKSu, a deski były nowiutkie). Albo 6333 i 2494 z naklejkami przystankowymi walniętymi na awersach lub zółtych rewersach dech czołowych. Oj wtedy miażdżąca różnorodność w połączeniu z zapobiegawczą pomysłowością rządziły.
|
|
|||
Akurat A401, to był zajebisty ze swoim malowaniem i wygladał na najbardziej zadbanego
![]() |
|
|||
Z kolei mile wspominam przewoznika z Marek (Tandem?), ktory obslugiwal 132 wozami z numerami z zakresu A251-A257, stacjunującymi w dawnym PeGeRze przy głębockiej. Zarowno Ikary, jak i Migi wyglądały przyzwoicie. A251-dawny 881, A252 dawny 894
|
Komentarz 1 do 13 z 13 Strona: 1 |