![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Chaussony APH521/522 |
![]() |
PLIK 348/580 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | ChaussonAPH521_KRNZlota_1963_fot__Zbyszko_Siemaszko.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / Chaussony APH521/522 |
Słowa kluczowe: | APH521 / KRNZłota / 1963 |
Data: | 1963 |
Miejsce: | KRN/Złota |
Linia: | 1963 |
Wielkość pliku: | 329 KiB |
Data dodania: | 30, Kwiecień 2017 |
Wymiary: | 1024 x 835 pikseli |
Wyświetleń: | 442 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=108396 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
https://3bv8x43y68hc448rg43goku7yq-wpengine.netdna-ssl.com/media/2013/02/Renault-Dauphine_drawing-engine-and-suspension.jpg
Aha - jeździłem zarówno Garbusami, jak i Dauphinkami - to co pisałem powyżej, to nie jest teoretyzowanie.
"Podwijanie" się tylnych kół nie ma nic wspólnego ze zmianą zbieżności o której pisałem.
Albo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, albo naprawdę jesteś totalnym ignorantem.
P.S. - Pisanie o przegubach równobieżnych w tylnonapędowej Simce Rallye oraz określenie "zwiększenie sztywności skrętnej przedniego zawieszenia" dowodzi tego drugiego... Choć nie wyklucza jednocześnie pierwszego...