![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Chaussony APH521/522 |
![]() |
PLIK 153/580 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | ChaussonAPH521_123_1572C_APH521_156_149_ZajRed_1967.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / Chaussony APH521/522 |
Ocena (2 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | APH521 / 123 / 157 / APH521 / 156 / 149 / ZajezdniaRedutowa / 1967 |
Data: | 1967 |
Miejsce: | Zajezdnia Redutowa |
Nr pojazdu: | 123, 156 |
Linia: | 157, 149 |
Wielkość pliku: | 320 KiB |
Data dodania: | 14, Wrzesień 2018 |
Wymiary: | 1200 x 1018 pikseli |
Wyświetleń: | 390 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=109604 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 1 z 1 Strona: 1 |
|
|||
Czy w tym okresie kupowano części zamienne we Francji? Czy też produkowano je we własnym zakresie? Wiem że kanibalizowano co się dało z kasowanych wozów, ale chodzi mi o np filtry oleju, klocki hamulcowe, podkładki pod głowice w silnikach itd No i wygląda to tak jakby wozy nie miały przednich szyb?
|
Komentarz 1 do 1 z 1 Strona: 1 |