K O M U N I K A T Y






Strona główna > Komunikacja w latach 1945-1989 > Chaussony APH521/522
504
504: produkcja 1957, T79-918, R5, kasacja w lutym 1969.

Foto: Zbyszko Siemaszko.
Zdjęcie jest własnością NAC.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Słowa kluczowe: APH522 504 118 WybrzeżeGdańskie 1958

504

504: produkcja 1957, T79-918, R5, kasacja w lutym 1969.

Foto: Zbyszko Siemaszko.
Zdjęcie jest własnością NAC.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:ChaussonAPH522_504_118_WybrzezeGdanskie_1958_fot__Zbyszko_Siemaszko_--_kopia.jpg
Nazwa albumu:3872 / Chaussony APH521/522
Ocena (3 głosów):55555
Słowa kluczowe:APH522 / 504 / 118 / WybrzeżeGdańskie / 1958
Data:1958
Miejsce:Wybrzeże Gdańskie
Nr pojazdu:504
Linia:118
Wielkość pliku:755 KiB
Data dodania:25, Grudzień 2018
Wymiary:1200 x 877 pikseli
Wyświetleń:533 razy
URL:http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=109942
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

~Skoda_9_Tr   [25, Grudzień 2018 at 12:19 PM]
To zdjęcie jest po cyfrowej rekonstrukcji ? Super jakość.
~oko   [25, Grudzień 2018 at 09:35 PM]
Czy to budowa Mostu Gdańskiego? W internecie podają datę budowy 1957-59. A tor to bocznica do Elektrowni Powiśle? Do kiedy ona była czynna?
~Skoda_9_Tr   [25, Grudzień 2018 at 11:03 PM]
@ oko Tak, to Most Gdański. Otwarty 22 lipca 1959 r. Bocznica istniała do czasu rozpoczęcia budowy Wisłostrady. Czyli do 1971 lub 1972 r.
3872   [26, Grudzień 2018 at 01:20 AM]
Zdjęcie zostało podwójnie cyfrowo naprawione. I stadium stworzono w instytucie NAC z którym współpracujemy, drugi etap wykonano w ramach Omni-Bus.
~Skoda_9_Tr   [26, Grudzień 2018 at 12:07 PM]
@ 3872 I efekt rewelacyjny Bardzo szczęśliwy
JP   [29, Grudzień 2018 at 10:51 PM]
Z dobrze wykonanego zdjęcia na kliszy lub slajdzie już dawno dało się uzyskać super jakość.
yani   [02, Styczeń 2019 at 12:02 AM]
@oko - To nie jest bocznica do Elektrowni Powiśle. Tory do do elektrowni schodziły do Wybrzeża Gdańskiego koło Fortu Legionów i następnie wzdłuż ulicy Sanguszki.
~oko   [03, Styczeń 2019 at 08:32 AM]
To co to za tor? Podciągnęli z bocznicy pod budowę mostu? Ten tor w dół skarpy musiał być chyba "dość" trudny w eksploatacji? Sprawę ułatwiało że wagony ładowne jechały w dół, a w górę tylko próżne? Jakieś muły, żużle itd? Jak to obsługiwano, kilka lokomotyw na skład? http://www.trasbus.com/planywarszawy/1936/1936-2.jpg
yani   [03, Styczeń 2019 at 02:34 PM]
Tor z pewnością służył dostarczniu materiałów do budowy mostu. W tamtych czasach kolej była głównym środkiem transportu ciężkich ładunków.
Co do skarpy, to w tym miejscu jej nachylenie i wysokość są znikome, a do tego tory szły przez nią skosem.

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: