K O M U N I K A T Y






Strona główna > Komunikacja w latach 1945-1989 > Jelcze PR100/PR110
3274
Oto przyczyna przedwczesnej śmierci Berlietów.
Konsternacja, bo auto siadło na asfalcie. Nie wszyscy zatem wrócą tym kursem do Warszawy...

Foto: Grażyna Rutowska.
Zdjęcie jest własnością NAC.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Słowa kluczowe: PR100 3274 139 Powsin 1979

3274

Oto przyczyna przedwczesnej śmierci Berlietów.
Konsternacja, bo auto siadło na asfalcie. Nie wszyscy zatem wrócą tym kursem do Warszawy...

Foto: Grażyna Rutowska.
Zdjęcie jest własnością NAC.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:JelczPR100_3274_139_Powsin_1979_fot__Grazyna_Rutowska_28529.jpg
Nazwa albumu:3872 / Jelcze PR100/PR110
Ocena (2 głosów):55555
Słowa kluczowe:PR100 / 3274 / 139 / Powsin / 1979
Data:Czerwiec 1979
Miejsce:Powsin
Nr pojazdu:3274
Linia:139
Wielkość pliku:762 KiB
Data dodania:16, Grudzień 2016
Wymiary:1015 x 1024 pikseli
Wyświetleń:570 razy
URL:http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=107895
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 7 z 7
Strona: 1

Victor AK   [19, Grudzień 2016 at 09:54 PM]
a teraz narzekają na tłok w autobusach Uśmiech
~Krzysiekrz1   [12, Czerwiec 2024 at 11:42 PM]
Co padało najczęściej i najszybciej w takim przeładowanym Berliecie? Jakoś PR 100 wydaje mi się bardziej solidny od PR 110.
~mgła   [14, Czerwiec 2024 at 09:25 PM]
Kratownica. PR100 był bardziej solidny ale nie był projektowany na aż takie obciążenia i dziury w drogach.
3872   [14, Czerwiec 2024 at 11:34 PM]
Padało zawieszenie i urywały się pomosty. Przegrzewały się silniki przy nadmiernym obciążeniu. Ale zabił je tragiczny serwis. Władze kupując licencję, zapomniały przy umowie o zapewnieniu autobusom serwisu bądź przeszkoleniu ekipy mechaników oraz o niezbędnych pakietach części serwisowo - naprawczych.
~Krzysiekrz1   [25, Czerwiec 2024 at 10:59 PM]
Ten akurat jeszcze pojeździł kilka lat . Czyli po tak poważnych awariach autobus przeważnie kwalifikował się odrazu do kasacji.
~chudy   [03, Lipiec 2024 at 10:53 AM]
Po podłodze było widać, że przednie pomosty spawali. Jak pękł z tyłu to kasacja.
~mgła   [04, Lipiec 2024 at 12:31 PM]
Nie wiem dlaczego nie wzięli licencji od MANa czy innych niemieckich firm (wtedy były tam "autobusy typowe" takie same od różnych producentów). To by była najlepsza licencja, z opcją przegubową bo silnik między osiami. Jakoś do Rumunii i Bułgarii w podobnym okresie licencja była sprzedana. Silnik SW680 raczej by tam się zmieścił, skoro dało radę w Zemunach. Z tego co pamiętam z Rumunii to ROMAN (czyli licencyjny MAN) znosił takie klimaty jak na zdjęciu bez narzekania, i to w górach, po marnych drogach.

Komentarz 1 do 7 z 7
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: