K O M U N I K A T Y






Home > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Jelcze PR100/PR110
3002
W zajezdni na Inflanckiej gotowe do wyjazdu.
3001 - produkcja 1972, 9891WW, kasacja 1981
3002 - produkcja 1972, 9892WW, kasacja 1980
Keywords: PR100 3001 30002 A ZajezdniaInflancka 1973

3002

W zajezdni na Inflanckiej gotowe do wyjazdu.
3001 - produkcja 1972, 9891WW, kasacja 1981
3002 - produkcja 1972, 9892WW, kasacja 1980

File information
Filename:1224878334_000415.jpg
Album name:3872 / Jelcze PR100/PR110
Rating (3 votes):55555
Keywords:PR100 / 3001 / 30002 / A / ZajezdniaInflancka / 1973
Data:3.01.1973
Miejsce:R5
Nr pojazdu:3001, 3002
Linia:A
Filesize:223 KiB
Date added:F d, Y
Dimensions:634 x 599 pixels
Displayed:1588 times
URL:http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=11608
Favorites:Add to Favorites

Comment 1 to 6 of 6
Page: 1

~bpm   [F d, Y at h:i A]
Jako początkujący w tzw. kronikach taborowych mam pytanie techniczne: tutaj w opisie mamy podane dane autobusów (3001 - produkcja 1972, 9891WW, kasacja 1981; 3002 - produkcja 1972, 9892WW, kasacja 1980), natomiast w wyszukiwarce autobusów historycznych dane dotyczące tych autobusów są inne (3001 - p. 1973, 9908WW, k. 1981; 3002 - p. 1973, 9909WW, k. 1980). Którym danym wierzyć?
3872   [F d, Y at h:i A]
Poprawimy wyszukiwarkę, numery były szybko zmienione wraz z zajezdniami.
~Sanos   [F d, Y at h:i A]
@3872: Piotrze, Kolega ~bpm ma rację, poza tym nieścisłości pomiędzy wyszukiwarką a zdjęciami jest więcej...
3872   [F d, Y at h:i A]
Postaramy się naprawiać w miarę możliwości niemal wszystkie problemy. A uwagi i sugestie intensywnie prosimy zgłaszajcie, pomoże to nam w odbudowie strony. Dziękujemy, to są bardzo cenne od Was informacje. Budujemy bowiem nową stronę na bazie Omni-Busa.
Niedługo będzie po nowemu. Mocno w to inwestujemy. Nasza strona obędzie się bez płatnych reklam i będzie dalej darmowa przy podtrzymaniu wiarygodnych jak do dzisiaj partnerów. Zapraszamy.
~bpm   [F d, Y at h:i A]
Dziękuję za zainteresowanie problemem. Z założenia logiczne jest, że mogły następować np. przenumerowania, zmiany tablic itp. Swoją drogą w opisach pod zdjęciami zawarta jest całkiem duża ilość informacji, z których można odtwożyć kronikę taborową, niestety są to dane obowiązujące w konkretnym czasie (najczęściej w chwili popełnienia zdjęcia) i nie uwzględniają zmian, które występowały w okresie eksploatacji danego taboru. Mam jeszcze jedno pytanie/uwagę - jaki był format numeru VIN Berlietów: czy tak jak w wyszukiwarce 1, 2, 3... itp, czy też 12Rx (gdzie x to kolejny numer) jak np. na Phototransie?
3872   [F d, Y at h:i A]
W ciągu dwóch miesięcy (taką mamy nadzieję) strona będzie mocno usprawniona. Jednak bardzo prosimy PILNIE o sugestie, bowiem jesteśmy w trakcie jej odbudowy i każda Wasza uwaga jest dla nas niezwykle istotna. Zatem mocno walcie! Prawdziwa cnota krytyki się nie boi.
W końcu strona jest wybudowana nie dla nas, lecz dla Was... @bpm - pochylimy się nad tym co napisałeś - dobra uwaga.
My jedynie przekonywujemy Was do naszej wiedzy, jednak prosimy o Waszą.

Comment 1 to 6 of 6
Page: 1

Add your comment 
Name Comment
Laughing :lol: Razz :-P Very Happy :-D Smile :-) Neutral :-| Sad :-( Crying or Very sad :cry: Cool 8-) Surprised :-o Confused :-? Embarrassed :oops: Shocked :shock: Mad :-x Rolling Eyes :roll: Wink ;-) Idea :idea: Exclamation :!: Question :?: