![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 2001-2012 > Autobusy w latach 2001-2012 > MZA T-4 Włościańska |
![]() |
PLIK 577/1053 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 55132C_23152C_5759.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / MZA T-4 Włościańska |
Ocena (3 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | IK280 / 5513 / 2315 / 5759 / ORT / 2005 |
Data: | 22.07.2005 |
Miejsce: | ORT(CWS) |
Nr pojazdu: | 5513, 2315, 5759 |
Wielkość pliku: | 440 KiB |
Data dodania: | 11, Listopad 2020 |
Wymiary: | 1200 x 692 pikseli |
Wyświetleń: | 337 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=111954 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 11 z 11 Strona: 1 |
|
|||
2315 faktycznie był ciekawostką bo R13 oddawała wozy z 86 rocznika, a ten rodzynek jakoś przy przenosinach się zaplątał
![]() |
|
|||
I 2459 był chyba pierwszym nowym Ikarusem na Pożarowej który miał numery taborowe naklejone już w nowych miejscach - przynajmniej ja go pierwszego widziałem. Wcześniejsze szóstki miały je jeszcze po staremu.
|
|
|||
Po staremu był 2393, 2406, 2411, 2418,2436,2448,2453,2463 I 2464. Po nowemu 2402,2445, 2451, 2459. Boże ja to z pamięci napisałem siedząc w pracy. Ale pamięć, a idąc na zakupy muszę sobie kartkę pisać żeby połowy nie zapomnieć 😣
|
|
|||
Ja pamiętam jeszcze nawet taki szczegół że 3305 miał podwójne lampki dzwonka nad drzwiami (starego typu) po obu stronach lampki oświetlenia. 1119 z rurą na dachu w lewym tylnym rogu przez co często tłumik mu rdzewiał i ryczał na ulicach. 😁 A wspomniany 2453 miał numer z lewej strony przesunięty do przodu jak w solówkach. Za to 1 0 5 3 miał właśnie tak malowane taborówki.
|
|
|||
Michał, pamiętam te szczeguliki, czyli 1119 z rurą na dachu, 2453 z przesuniętym taborowym i w pięknym wiejskim tuningu. Warty przypomnienia był też 1115, pomalowany na jasno i udający pomarańczkę z 85 roku. Coś dziwnego z taborowymi miał też strucel 1117 , 1077 jako pomarańczek po jakimś dzwonie trafił na T4, gdzie dostał tylną ścianę jak wóz po remoncie w latach dziewięćdziesiątych (np:3100) i tak sie woził do remontu, głównie na 703 do Legionowa
![]() |
|
|||
Faktycznie, teraz mi przypomniałeś o tym 1077.
![]() ![]() |
|
|||
Niestety Redutową jeździłem od święta, a 1119 miał wydech wyprowadzony na dach na stałe. Było to ładnie zabudowane wewnątrz autobusu w rogu przy tylnym i ostatnim oknie - taka kwadratowa zabudowa biegnąca od podłogi do sufitu pomalowana na kremowo jak całe wnętrza wtedy po remontach. Można było się od tego grzać w zimie gdyż ta zabudowa była dość ciepła. Pod koniec żywota w związku z częstymi awariami tłumika dodano dolny wydech z rurą centralnie z tyłu jak w Ikarusach przed remontem a górny zaspawano. Co ciekawe zapewne nie zdążono tego zrobić w jedną noc i wóz któregoś dnia dymił z obydwu rur. 😁
|
|
|||
Czytam te wspomnienia i ja mam podobnie, tylko głównie z R -10. Najlepsze jest to, że do czasu odkrycia stony Przegubowiec i forum ZTM, myślałem, że w całym mieście tylko ja mam świra na punkcie komunikacji. Ja w wakacje i ferie potrafiłem w nocy nie spać, żeby obserwować wozy na 610 (tu akurat swego czasu Ostrej nie było)
![]() |
|
|||
Trochę z Ostrą miałem styczności gdyż mieszkałem jakiś czas na Grochowskiej 302, oczywiście najlepszym zajęciem było obserwowanie Ikarusów na F czy 135. 😁
|
|
|||
Jeżeli chodzi Stalową, to pamiętam wielkie wejście tej zajezdni do obsługi linii 123 na początku lat 90. W połowie lat 90 w dp Stalowa miała kilkanaście brygad na przegubowce i w okolicy mojego miejsca zamieszkania nie obsługiwała żadnej innej linii na przeguby.Z pierwszych dni obsługi pamiętam te czerwone zderzaki, inaczej malowane felgi (piasty) i antenki na dachu nad kabiną kierowcy, co nie było częstym widokiem na wozach z innych zajezdni.Te wozy diametralnie różniły się od wozów z r-10. Inna nawet była paleta barw odcieni czerwonego lakieru.
![]() |
|
|||
Stalowa miała manię paskudzenia zderzaków brązową farbą. 😕
|
Komentarz 1 do 11 z 11 Strona: 1 |