![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 2001-2012 > Autobusy w latach 2001-2012 > MZA T-4 Włościańska |
![]() |
PLIK 763/1053 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 6380__.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / MZA T-4 Włościańska |
Ocena (3 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | Ik260 / 6380 / ORT / 2009 |
Data: | 15.05.2009 |
Miejsce: | ORT(CWS) |
Nr pojazdu: | 6380 |
Wielkość pliku: | 568 KiB |
Data dodania: | 15, Listopad 2020 |
Wymiary: | 1200 x 746 pikseli |
Wyświetleń: | 441 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=112012 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |
|
|||
Po prawie 15 latach (bazując na podanej w tagach dacie) to już mu się NB nie należała - z drugiej strony to dobrze świadczy o jakości wykonania i trwałości materiałów, z których powstały te wyścigówki z pierwszej serii. Pomijam fakt, że w tym czasie remonty już były mniej planowe (jak w latach 80-tych: 4-5 lat i malowanko, nawet jeśli niepotrzebne - 8 lat i na żyletki, nawet jeśli sprawny do jazdy - przyszły nowe w/g rozdzielnika to cały rocznik kasujemy - ponad 1000 Ikarusów tak skasowano 2-3 lata po "odświeżeniu" bez żadnych odbudów i wstawiania modułów - na złom i tyle, wiele nawet remontu silnika nie doczekało tylko kopciły na czarno do końca), a bardziej interwencyjne.
|
|
|||
A ten Ikarus jak i inne 63xx miały wcześniej jedynie wymianę poszycia bez żadnego remontu? Ja pamiętam, że one były dość mocno odświeżane na początku lat 2000.
|
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |