![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 2001-2012 > Autobusy w latach 2001-2012 > MZA T-4 Włościańska |
![]() |
PLIK 1049/1053 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | T-4_przydzialy_1_28229.JPG |
Nazwa albumu: | 3872 / MZA T-4 Włościańska |
Ocena (1 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | Przydziały / taborowe / Ikarusów / CWS / 2006 |
Data: | 5.04.2006 |
Miejsce: | ORT(CWS) |
Wielkość pliku: | 652 KiB |
Data dodania: | 26, Grudzień 2020 |
Wymiary: | 1200 x 1122 pikseli |
Wyświetleń: | 272 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=112365 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Aby był komplet "dziwnych" numerów powyżej Stalowej (3101-3200) dla ludzi nie z tamtej epoki: 3200-3250 należały do Kleszczowej (3201 - 3203 '1986 na pewno pamiętam, ale mogło być nawet do 3205), a 3301 - 3350 do Pożarowej (3301-3306 '1986 OIDP), przy czym jeden z nich (możliwe że 3306) na 156 przerwał bariery i ewakuował się z estakady Trasy Toruńskiej w wieku ok. 1 roku :/ po czym wyglądał mniej więcej jak Solaris 9931 Arrivy po opuszczeniu tejże trasy AK w zupełnie innym miejscu. Kierowca z Pożarowej raczej pod wpływem narkotyków nie był, bo nie były ani znane ani wystarczająco rozpowszechnione (co najwyżej tzw. "kompot" można był sporządzić lub zdobyć, OIDP - o żadnych nam współczesnych nikt wtedy chyba nie słyszał ani ich nie miał szansy zdobyć i użyć), zaś za przyczynę przyjęto awarię układu kierowniczego.
To że najwyższy na R10 był 1335 też wszyscy wiedzą, ale tu chodzi o przydzielony zakres który nie był wykorzystany. Podobnie na Stalowej, gdzie zakres był 3101-3200, najwyższy był 3160, natomiast na R11 najwyższy wykorzystany był 3215, a nie napisany przez Ciebie 3205