![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Ikarusy 260/280 (lata 80.) |
![]() |
PLIK 344/450 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | IK280_2209_Marszalk_1981.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / Ikarusy 260/280 (lata 80.) |
Słowa kluczowe: | IK280 / 2209 / Marszałkowska / 1981 |
Data: | 1981 |
Miejsce: | Marszałkowska/Aleje Jerozolimskie |
Nr pojazdu: | 2209 |
Wielkość pliku: | 325 KiB |
Data dodania: | 25, Marzec 2013 |
Wymiary: | 1024 x 492 pikseli |
Wyświetleń: | 1217 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=101631 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 3 z 3 Strona: 1 |
|
|||
Dwa przeguby i dwie solówki po mzkowe wyladowały też w Instytucie Badań Jadrowych na Żeraniu, ale ktore to były to nie pomne ( chętnie bym się dowiedzial), bo często miałem okazje nimi podróżować
|
|
|||
Wiem jedynie, że w Świerku w latach 1986-89 oprócz 2209 wylądowały: 105, 281, 406, 646, 811, 855, 1675, 2123, 2755, 2767, 2781, 2784.
|
|
|||
Świerk i Żerań to te same wozy, tyle że podział był wewnatrz firmy, a pomimo to rejestracje miały przypisaną tam gdzie stacjonowaly, czyli Świerk WSA, a Żerań, czyli Praga PŁN WAS. Dla zainteresowanych dodam że przeguby przerobiono na wozy dwu drzwiowe, likwidujac 2 i 4 i bez kabiny kierowcy, tylko tylna ścianka poskrecana z białych wówczas rurek, natomiast solówki z cwsu przyszły cześciowo trzy drzwiowe z kabinami, a częściowo dwu drzwiowe bez kabin, natomiast wszystkie straciły rzeznie i zyskały dwa rzedy siedzeń. Barwy beżowo/czerwone w pierwszych dostawach, a pózniej dostarczone przeguby dostały barwy bezowo/ żółte i beżowo/granatowe
![]() |
Komentarz 1 do 3 z 3 Strona: 1 |