|
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Trolejbusy > Trolejbusy (1946-1973) |
PLIK 157/525 |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | JaTB-2_8_C_Krak_Przedm_1947.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / Trolejbusy (1946-1973) |
Ocena (5 głosów): | |
Słowa kluczowe: | JaTB-2 / 8 / C / KrakowskiePrzedmieście / 1947 |
Data: | 1947 |
Miejsce: | Krakowskie Przedmieście |
Nr pojazdu: | 8 |
Linia: | C |
Wielkość pliku: | 556 KiB |
Data dodania: | 29, Luty 2020 |
Wymiary: | 1200 x 792 pikseli |
Wyświetleń: | 333 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=110743 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |
|
|||
W sam raz na dzisiejszy elektryczny szał
|
|
|||
Zaraz, a to nie są „szelki” do opuszczania odbieraka prądu?
|
|
|||
Oczywiście to są linki do ściągania i naprowadenia odbieraków na sieć a nie żadne tam kable.
|
|
|||
|
|
|||
Nawiązując do komentarza warto jednak zauważyć że trolejbusy z tej epoki bywały naprawdę niebezpieczne pod względem porażeń. Zdarzały się śmiertelne porażenia przy dotknięciu nogą ziemi albo nawet od poręczy. Wyłączniki różnicowo-prądowe wiele zmieniły na lepsze. Nie wiem jak w Polsce ale w b. ZSRR (kojarzę w Mińsku i Moskwie) na pętlach bywały stanowiska pomiaru rezystancji izolacji i prądów upływu.
|
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |