|
|
Na początku lat 60 ubiegłego wieku na ulicach Warszawy pojawiły się pierwsze linie przyspieszone.
Wówczas stosowano jeszcze numerację na 3xx (później 4xx), a jedną z pierwszych takich linii było 325.
Linia połączyła Trakt Królewski z Mokotowem, wspomagając jednocześnie 125, kursujące na podobnej trasie.
Na początku 1964 roku na wniosek pasażerów domagających się większej ilości przystanków, charakter 325 zmienił się, od tej pory była to linia zwykła.
Do połowy lat 70-tych 325 kursowało tylko w godzinach szczytu, później aż do likwidacji wozy kursowały przez cały dzień, z wyjątkiem dni wolnych od pracy.
W grudniu 1976 roku w związku z przebudową Placu Zamkowego i likwidacją pętli autobusowej, trasę 325 poprowadzono do nowego krańca na ulicy Długiej.
Likwidacja linii nastąpiła 21 marca 1977 roku. Brygady obsługujące dotychczas 325 skierowano do wzmocnienia linii 125.
Obsługę 325 zapewniał zakład R-7 "Woronicza".
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|