HISTORYCZNE LINIE AUTOBUSOWE W WARSZAWIE

Dynamiczna rozbudowa osiedli mieszkaniowych na Ursynowie i Natolinie wymuszała częste modyfikacje układu komunikacyjnego w tej częœci miasta i uruchamianie nowych linii. Na wniosek mieszkańców w dniu 7 marca 1983 MZK uruchomiło linię 477, zapewniającą dodatkowe szybkie połączenie Ursynowa z Traktem Królewskim. Linia kursowała w dni robocze w godzinach szczytu, a Kursy zawieszano w okresie wakacyjnym. Ostatnie takie zawieszenie linii w dniu 1 lipca 1995 zaskutkowało jej likwidacją. Po wakacjach dotychczasową trasę 477 zastąpiła linia 118. W całej swej historii linię obsługiwały zakłady R-9 "Chełmska" oraz R-12 "Piaseczno".

LINIA PRZYSPIESZONA, OKRESOWA KURSUJĄCA W DNI ROBOCZE W GODZINACH SZCZYTU

268-477
Plac na rozdrożu
05.1994
 
Foto: Piotr Nodzykowski
Poniżej zamieszczone są przebiegi tras linii 477

Trasa z 03.07.1983

Plac Trzech Krzyży - aleje Ujazdowskie - Belwederska - Sobieskiego - aleja gen.Sikorskiego - Dolina Służewiecka - Rosoła - Jastrzębowskiego - Herbsta - Findera - Ciszewskiego - Dereniowa - Płaskowickiej - Natolin

Trasa z 02.02.1985

Plac Trzech Krzyży - aleje Ujazdowskie - Belwederska - Sobieskiego - aleja gen.Sikorskiego - Dolina Służewiecka - Rosoła - Jastrzębowskiego - Herbsta - Findera - Ciszewskiego - Ursynów Południowy


Wykaz przystanków z ostatniej trasy




STAN KRAŃCÓW (na początku kursowania)


STAN KRAŃCÓW (pod koniec kursowania)



_______________________ _______________________
Poprzednia__________________Powrót___________________Następna

16.03.1999 autor: P.B. Jezierski