|
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > MZA R-10 Ostrobramska (ob. R-3) > Solarisy U10 z R-10 |
PLIK 39/74 |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | DSC_1413.JPG |
Nazwa albumu: | solaris8315 / Solarisy U10 z R-10 |
Słowa kluczowe: | SU10 / 1006 / 213 / Petunii |
Data: | 10.11.2019 |
Miejsce: | Warszawa, ulica Petunii |
Numer pojazdu: | 1006 |
Numer brygady/linii: | 213 |
Wielkość pliku: | 928 KiB |
Data dodania: | 10, Listopad 2019 |
Wymiary: | 1200 x 800 pikseli |
Wyświetleń: | 936 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=18973 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 3 z 3 Strona: 1 |
|
|||
Rozwiązanie niecodzienne, ale mnie zastanawia jedno - dlaczego ta ulica jest łandajrekszyn? 2 Auta się zmieszczą.
|
|
|||
@Zxcvbnm_9999 jednokierukowa
|
|
|||
Widać z prawej strony katastrofę urbanistyczną na linii otwockiej - chaotyczna budowa bloków (o przepraszam, apartamentowców) zastępujących domy jednorodzinne. Od razu robi się ciasno, tłum samochodów bez miejsc parkingowych, mniej zieleni... pani wieloletnia prezydent Hanna niby mieszka niedaleko i... nic z tego nie wynikło. Dobrze choć że anulowano modernizację linii kolejowej, bo by to spartolili tak jak rondo w Międzylesiu. Niby były analizy, dyskusje i jaki efekt? Węzeł przesiadkowy jako taki w ogóle nie funkcjonuje, ogromne odległości, bezsensowne tunele, brak przystanków pod torami z zejściem prosto z peronu. A teraz w ogóle się nie mówi o przystankach na wiadukcie na Czecha i połączeniu ich z peronami stacji Wawer, najlepiej przeniesionymi pod wiadukt albo przynajmniej bliżej. A jest to kluczowe dla całej szeroko pojętej okolicy i nawet dalej (Miłosnej, linii podmiejskich). Nie będzie chyba normalnie z komunikacją w dzielnicy Wawer...
|
Komentarz 1 do 3 z 3 Strona: 1 |