![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > TW R-2 Praga > R2 Praga/116Nx |
![]() |
PLIK 62/85 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | o_DSC0465.jpg |
Nazwa albumu: | Bloo / R2 Praga/116Nx |
Słowa kluczowe: | 116N / 3024 / AlejaZieleniecka / 22 |
Data: | 18 września 2021 |
Miejsce: | Aleja Zieleniecka |
Numer pojazdu: | 3024 |
Numer brygady/linii: | 22 |
Wielkość pliku: | 660 KiB |
Data dodania: | 06, Październik 2021 |
Wymiary: | 1200 x 801 pikseli |
Wyświetleń: | 3594 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=20086 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |
|
|||
Fakt, wtedy były szczytem nowoczesności. I do tego piękne....
|
|
|||
We wczesnych latach 2000. w Krakowie już jeździły Bombardiery NGT6, w Łodzi Cityrunnery, a w Poznaniu Combino w porównaniu do których, sorry, ale 116N to był szrot. Nawet wczesne Citadisy robione w Konstalu dla Gdańska i GOP były bardziej nowoczesne.
|
|
|||
Siedzenia. Najwygodniejsze w całym WTP.
|
|
|||
Pamietam, że był w Telewizyjnym Kurierze Warszawskim materiał o ich dostawie i już wtedy narzekano, że mają schody w środku i że to był błąd z ich zamawianiem, bo trzeba było poczekać pół roku i byśmy zmówili 116nd, które w czasie warszawskich dostaw były już na linii produkcyjnej dla Katowic
|
|
|||
w Poznaniu przed Combino jeszcze Tatry RT6N1, które choć awaryjne, miały nowoczesny design.
|
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |