![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > MZA R-7 Woronicza (ob. R-1) > Testowce z R-7 |
![]() |
PLIK 89/119 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | DSC_2959.JPG |
Nazwa albumu: | solaris8315 / Testowce z R-7 |
Ocena (1 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | SU18IVE / 7100 / PT / Woronicza |
Data: | 04.02.2018 |
Miejsce: | Warszawa, ulica Woronicza |
Numer pojazdu: | 7100 |
Numer brygady/linii: | Przejazd Techniczny |
Wielkość pliku: | 619 KiB |
Data dodania: | 04, Luty 2018 |
Wymiary: | 900 x 600 pikseli |
Wyświetleń: | 1818 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=18030 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 12 z 12 Strona: 1 |
|
|||
Elektryczny przegub jako ciekawostka pojawił się już na dodatkach linii : 010/166 ; ?/168 ; 07,08/175 ; 07/222 ; 023/517
![]() |
|
|||
Na 401 też się pojawił
|
|
|||
Na 148/3 też był
![]() |
|
|||
Czemu nie ma szczęścia? Zaczął być wysyłany na przeróżne brygady i jeśli jest to całka to w połowie dnia musi zjechać do zajezdni, aby baterii nie rozładował do końca. Wóz w zasadzie codziennie wyjeżdża, poza wspomnianymi liniami był już też na 128, 189, 504, 519 czy Z-2.
![]() |
|
|||
A jeździ on codziennie? Nie. Pojeździ kilka dni, a potem znika na kolejne. Jeżeli baterie mu się rozładowywały to z 222 nie musiał zjeżdżać, przecież po coś zamontowali tą ładowarkę na Spartańskiej. Moje teorie: że albo miał jakąś usterkę (trochę szwankował SIP), albo jakby się ustawił na Spartańskiej do ładowania to by mógł zastawić wyjazd z krańca (stanowisko do ładowania jest dla autobusu 12m a nie 18m), albo pantograf nie jest kompatybilny i nie da się go tam naładować...
|
|
|||
Nie bierzesz jeszcze jednej opcji, po prostu kierowca z drugiej zmiany może nie mieć szkolenia na ten wóz co by mnie nie zdziwiło.
|
|
|||
Tak, ostatnio regularnie jeździ. Skoro wysłany został na 2/222 to zjechał do zajezdni, wraz z końcem zmiany A, a jest to 12:29 na Spartańskiej. Normalna procedura dla elektryków, których nie można naładować na mieście, a jeżdżą na całkach. 7100 zrobił w ramach tej zmiany 100km i starczy.
|
|
|||
I dochodzimy do absurdu. Autobus zjeżdża do zajezdni bo nie można go naładować mimo, że na krańcu do którego jeździ taka ładowarka stoi. Ashir skoro wiesz wszystko to teraz czekam na odpowiedź czemu #7100 nie mógł się ładować na Spartańskiej.
|
|
|||
Kierowca ze zm. B nie miał przeszkolenia i dlatego nie dostał 7100
|
|
|||
Za rzadko wyjeżdża popołudniu. Szkoda, bo popołudniu byłyby pewnie większe możliwości zobaczenia go.
|
|
|||
@ikarus405 Jakubik 5433...dziś natomiast rano na 017/709
![]() ![]() |
|
|||
Niestety mocno skrzypią drzwi i przegub...
|
Komentarz 1 do 12 z 12 Strona: 1 |