K O M U N I K A T Y






Strona główna > MZA R-7 Woronicza (ob. R-1) > Testowce z R-7
7100
7100 dawał przedsmak tego, jak będzie wyglądać jazda elektrycznymi przegubowcami. Obecnie, jak wiadomo, na zajezdnie przyjechały pierwsze ze 130 wozów i trwa budowa ładowarek pantografowych. Wkrótce więc okaże się, jak sprawdzają się przegubowe elektryki w praktyce - i latem, w upały, i zimą, w mrozy. Ale Urbino 12 Electric korzystające z ładowarki pantografowej już pokazały, że da się eksploatować elektrobusy na zadaniach całodziennych. Czy czeka nas 100% przejście na elektrobusy jak w Chinach?
Słowa kluczowe: SU18IVelectric 7100 175 KrakowskiePrzedmieście
Share on Facebook

7100

7100 dawał przedsmak tego, jak będzie wyglądać jazda elektrycznymi przegubowcami. Obecnie, jak wiadomo, na zajezdnie przyjechały pierwsze ze 130 wozów i trwa budowa ładowarek pantografowych. Wkrótce więc okaże się, jak sprawdzają się przegubowe elektryki w praktyce - i latem, w upały, i zimą, w mrozy. Ale Urbino 12 Electric korzystające z ładowarki pantografowej już pokazały, że da się eksploatować elektrobusy na zadaniach całodziennych. Czy czeka nas 100% przejście na elektrobusy jak w Chinach?

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:7100-175~0.jpg
Nazwa albumu:JP / Testowce z R-7
Ocena (33 głosów):44444
Słowa kluczowe:SU18IVelectric / 7100 / 175 / KrakowskiePrzedmieście
Data:2019-02-12
Miejsce:Krakowskie Przedmieście
Numer pojazdu:7100
Numer brygady/linii:07/175
Wielkość pliku:317 KiB
Data dodania:08, Lipiec 2020
Wymiary:1200 x 800 pikseli
Wyświetleń:1593 razy
LINK DO ZDJĘCIA:http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=19222
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

JP   [08, Lipiec 2020 at 12:05 PM]
Przyroda bywa zdradliwa Puszczać oczko
lenka   [08, Lipiec 2020 at 02:01 PM]
Fakt to jest taki że ładowarek na mieście nie ma Nabijam się
~oko   [08, Lipiec 2020 at 03:16 PM]
Ja mam nadzieję że nie wejdziemy w tę ślepą uliczkę. I że wreszcie ruszą poważne zmiany w komunikacji, a to powinno oznaczać spore zmniejszenie roli autobusów. Rozbudowa sieci tramwajowej idzie żenująco, centrów przesiadkowych też. Jeżeli już to może powinno się wzorem Pragi rozważyć powrót trolejbusów, w nowoczesnej wersji (na przykład na Trasie Łazienkowskiej i ogólnie głównych arteriach, bez rozjazdów i krzyżówek, z jazdą na akumulatorach na końcowych odcinkach tras). W miejscówce na zdjęciu powinien być tramwaj, jak to już kiedyś było Uśmiech
~oko   [08, Lipiec 2020 at 05:48 PM]
Żadne kamienice się sypać nie będą, nie brakuje w Europie przykładów tramwaju jadącego przez cenne staromiejskie okolice i jakoś można. A jako że by się ograniczyło ruch kołowy to kto wie czy by nie było ciszej i spokojniej?
~oko   [09, Lipiec 2020 at 08:35 AM]
Nie jest cicho - choćby te widoczne na zdjęciu klapy: łup-łup co chwilę, no i "sklawiszowane" już cegły bruku. Co gorsza ciągle jest to miejsce głównie dla pojazdów a nie dla pieszych. Szczególnie dotyczy to Nowego Światu gdzie jest wąsko. Przebieg trasy - najlepiej w dół Belwederską aż do połączenia z nowo zbudowaną (gdzieś tak około 2095 roku) linią do Wilanowa.
~Piotrek   [09, Lipiec 2020 at 09:08 AM]
Bardziej przemawiają do mnie trolejbusy hybrydowe. Na głównych traktach jazda na patyku i długie ładowanie baterii działa na nie mniej destrukcyjnie, natomiast jazda na bateriach tam, gdzie nie ma szerokich ulic i nie ma trakcji. Natomiat elektromobilnośc to przyszłość, jeżeli jeszcze ogniwa solarne osiagną wysoka sprawność to będzie to bardziej eko. Ale nasze pokolenie raczej nie dożyje końca węgla. Neutralny
~Skoda 9 Tr   [09, Lipiec 2020 at 07:33 PM]
Popieram wizję ~Piotrka. Gdyby w 1973 roku nie wyrugowano trolejbusów, to byłoby jak w Gdyni albo w Lublinie. Cicho, czysto, szybko ...
~oko   [09, Lipiec 2020 at 10:43 PM]
Nie takie to proste. Trolejbusy w wersji z lat 60-tych nie były wcale dobre. Mnóstwo krzyżówek z tramwajami i nieefektywna sieć z niewielkimi możliwościami rozbudowy. Paradoksalnie lepszym punktem wyjścia była wersja z lat 80-tych, czyli szybka, prosta trasa nawet z linkami nośnymi czyli wersja lux. Można to było rozbudowywać w kierunku Ursynowa i stąd w stronę centrum. Ale tu można zapewne ciągle wykorzystać słupy, a dzisiejszy system powinien być inny. Maksymalnie uproszczony, dostosowany do częstego podnoszenia i opuszczania pałąków, i ograniczony do najbardziej obciążonych odcinków. Puławska, Trasa Łazienkowska, Modlińska, Al. Jerozolimskie, Czerniakowska...
~Jojo   [25, Lipiec 2020 at 12:15 PM]
W Poznaniu totalne dno elektryki się nie sprawdzają wizy półroczne A baterie już siadają gowno kupili i oszczędności szukają ciekawe na czym ?

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u