K O M U N I K A T Y






Strona główna > Pozostałe > CIEKAWOSTKI ZWIĄZANE Z TRANSPORTEM PUBLICZNYM
W2 199T
Mercedes O530 Citaro złapany na DTP 2008; taka ciekawostka sprzed lat jako że za chwilę, za moment zawitają, podsyłam historię
Słowa kluczowe: Citaro O530 DTP2008
Share on Facebook

W2 199T

Mercedes O530 Citaro złapany na DTP 2008; taka ciekawostka sprzed lat jako że za chwilę, za moment zawitają, podsyłam historię

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:DSC_2868O.jpg
Nazwa albumu:Victor AK / CIEKAWOSTKI ZWIĄZANE Z TRANSPORTEM PUBLICZNYM
Słowa kluczowe:Citaro / O530 / DTP2008
Data:20 września 2008
Miejsce:Zajezdnia Woronicza
Numer pojazdu:W2 199T
Wielkość pliku:713 KiB
Data dodania:15, Sierpień 2017
Wymiary:1200 x 797 pikseli
Wyświetleń:1372 razy
LINK DO ZDJĘCIA:http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=17763
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 22 z 22
Strona: 1

prosper5250   [15, Sierpień 2017 at 11:46 PM]
Na Citara w MZA jeszcze poczekamy. Przypuszczalnie do czasów kiedy firma z zakupów diesla zrezygnuje całkowicie a Mercedes rozpocznie produkcję elektryków innych niż concept busy...
usn   [16, Sierpień 2017 at 02:06 AM]
Jakie stołeczne linie doczekają się tej wersji Mercedesa? Miałem okazję podobnym jechać w 2006 roku na trasie: Kuźnice-Zakopane-Dolina Kościeliska-Chochołów-Czarny Dunajec, ale to był PKS-u Zakopane. Do tej pory pamiętam: długość-11m, kolor: winno-lekko różowawo-czerwony metalik.Bardzo szczęśliwy Tylko, że omawiany autobus niestety nadaje się na mało i średniawo oblegane trasy. Takie jest moje odczucie po doświadczeniu z tego rodzaju pojazdem. Zakręcony Przewracanie oczami Puszczać oczko
Anonimo   [16, Sierpień 2017 at 02:42 AM]
Citaro to zawitają...ponownie we Wrocławiu, u nas niestety cały czas klepiemy Conecto :bad:
zxcvbnm   [16, Sierpień 2017 at 10:52 PM]
Dzięki Bogu, że to jeszcze 1 gen. będzie tych Merców Conecto. PS: Za tydzień powinien wkraczać PKS Grodzisk Mazowiecki, a czy widział ktoś już jakiegoś biodieselowego Mana?
prosper5250   [17, Sierpień 2017 at 01:36 AM]
Wcale taki pewien bym nie był tej pierwszej generacji. W Klaksonie jak wół stoi że nowe Conecto ma być. Chociaż Warszawa słynie na cały kraj z kupowania minionych generacji, więc...
5554   [17, Sierpień 2017 at 04:02 PM]
Chyba ostatni Citaro to 10 lat temu w barwach Veolii na warszawskich liniach jeździł. Teraz na "eLkach" można spotkać Uśmiech
prosper5250   [17, Sierpień 2017 at 04:57 PM]
Pewnie nawet masz jakieś zdjęcie tego Citara z Veolii, co? Pomysł
oko   [18, Sierpień 2017 at 08:42 AM]
A jaka jest tak dokładnie różnica między Citaro a Connecto? Napęd mają taki sam. W Citaro można chyba konfigurować układ wnętrza, ale ten z Connecto jest w porządku. Czy warto przepłacać za (wątpliwy) prestiż?
prosper5250   [18, Sierpień 2017 at 10:50 AM]
Jest różnica w wykonaniu wnętrza, jakości użytych materiałów. Mniej jest nierównych, odstających listew, plastiki są idealnie spasowane, nie ma barana na nadkolach itp. Nie są to bardzo istotne cechy ale rozpoznał byś bezproblemowo, który model jest droższy. Jakkolwiek zdecydowanie wolę Conecto w takiej kompletacji jak ma MZA i Mobilis niż Citaro bez klimy i z uchylnymi jak w niektórych miastach...
http://www.transport-publiczny.pl/mobile/mercedes-ustandaryzowany-ale-za-to-tanszy-autobus-conecto-52957.html
5554   [18, Sierpień 2017 at 12:32 PM]
@prosper: Pewnie jakieś tam mam Nabijam się Ale w galerii przecież są już całe dwie foty!
prosper5250   [18, Sierpień 2017 at 12:52 PM]
No właśnie - tylko dwie... A Twoje na pewno są ciekawe.
5554   [18, Sierpień 2017 at 02:22 PM]
Dobra, dobra, przymierzę się do tego Uśmiech
prosper5250   [18, Sierpień 2017 at 03:31 PM]
:good: Bardzo szczęśliwy
oko   [18, Sierpień 2017 at 06:44 PM]
Skoro tak, to jakoś nie czuję się przekonany do Citaro. Nasze Connecto są bardzo przyzwoite, nie jest tak jak w Scaniach albo Solbusach gdzie wszystko skrzypi i trzeszczy. Barana to nawet lubię, masowo go stosowano w niemieckich klasykach mercach serii 300 i 400. Jaki jest z nim problem? Może trudniej go oczyścić z brudu i farby? Ale wcale źle nie wygląda.
prosper5250   [18, Sierpień 2017 at 07:01 PM]
Cóż, baran wygląda tanio... Pralkę Boscha możesz kupić w sklepie w Polsce wyprodukowaną w Niemczech (od 2800), w Turcji (od 2100), w Polsce (od 1500) i w Rosji (od 1100). Każda pierze a wybór należy do Ciebie. Zapewniam Cię że z zamkniętymi oczami rozpoznam która jest skąd Puszczać oczko
oko   [19, Sierpień 2017 at 11:46 PM]
Czyli tak jak drewno w "luksusowych" niby osobówkach. Prywatnie można sobie kupować, za publiczną kasę to nie wiem czy warto. Zresztą i w Niemczech coraz większe są problemy z finansowaniem komunikacji miejskiej, i kto wie jak to za kilka lat będzie wyglądać?
usn   [20, Sierpień 2017 at 01:48 AM]
No proszę, wydaje się że Niemcy to taki super bogaty kraj, jak na warunki europejskie, a tu pojawił się kłopot z finansowaniem komunikacji miejskiej. Czy wiadomo dlaczego? Zszokowany Zaskoczony ; A pro-poss Mercedesa w Veolii- były testowane trzy i ponoć miały iść na 813 w DP. Inne ploty zaś wyraźnie sugerowały wieczorne 729 też w DP, a nawet BWL-kę całotygodniową 110+132, czy też różne roszady. To tyle w kwestii Veolii. Puszczać oczko
prosper5250   [20, Sierpień 2017 at 09:18 AM]
Nie wydaje się. Niemcy to superbogaty kraj.
Marcin Z.   [20, Sierpień 2017 at 11:47 AM]
A cóż to za ploty o przydziale Citaro z Veolii? Przecież Veolia to lata 2000-2008, to jakie to 813 czy BWLe 110+132? Poza tym było jedno Citaro - A013.
oko   [20, Sierpień 2017 at 08:15 PM]
W Niemczech, jak wiadomo, priorytet ma sprowadzanie uchodźców, co kosztuje ogromne pieniądze. Odbija się to na usługach komunalnych, służbie zdrowia, szkolnictwie... tym bardziej że owi przybysze dostają zwykle darmowe przejazdy komunikacją, są problemy z różnymi akcjami z dziedziny bezpieczeństwa, przez co część stałych pasażerów przesiada się do samochodów, nie kupując biletów itd. W tym roku był artykuł w "Die Welt", że podnosi się wiek wymiany pojazdów KM. Plajta airberlin pokazuje, że nie wszystko jest tam tak super, a będzie raczej gorzej niż lepiej. Albo niekończąca się budowa lotniska w Berlinie. Albo duże problemy przemysłu motoryzacyjnego z silnikami Diesla i emisjami. Gdy upowszechnią się e-busy, to niemiecki wkład będzie sporo mniejszy. Sam silnik z osprzętem i skrzynia biegów to już pewnie z 1/3 kosztów pojazdu.
prosper5250   [20, Sierpień 2017 at 11:57 PM]
Priorytetem Niemiec jest bogacenie się (jak każdego rozwiniętego kapitalistycznego kraju europejskiego) a ściąganie uchodźców to tylko plan wykorzystania biednych nacji. Im głupsza tym lepsza. Teraz padło na uchodźców z terenów islamskich, kiedyś byli to Polacy i Żydzi. Historia zatacza koło. W Polsce trudno to zrozumieć bo my zajmujemy się aktualnie mentalną wojną domową...
oko   [23, Sierpień 2017 at 10:10 AM]
Tyle że nie bardzo wiadomo jak to ma do bogacenia się, wiele wskazuje na coś dokładnie odwrotnego. Do tego dostali jakiejś histerii w kwestii silników Diesla chcąc za wszelką cenę wyłożyć najlepszą ich gałąź przemysłu, bo w nowoczesnych technologiach takich jak informatyka i elektronika wcale nie są mocni, tu liczy się tylko Azja. Gdy rozpowszechnią się autobusy elektryczne (o ile w ogóle to nastąpi), to wsad niemiecki będzie zredukowany o silnik (albo "tylko" jego osprzęt) i skrzynię biegów, a to są najdroższe elementy.

Komentarz 1 do 22 z 22
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u