![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > MZA R-13 Stalowa (ob. R-4) > Solarisy U18 z R-13 |
![]() |
PLIK 152/181 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | Solaris_fabryka_25_08_28229.JPG |
Nazwa albumu: | 3872 / Solarisy U18 z R-13 |
Słowa kluczowe: | SU18 / BolechowoFabryka / 2015 |
Data: | 25.08.2015 |
Miejsce: | Bolechowo Fabryka |
Wielkość pliku: | 302 KiB |
Data dodania: | 28, Sierpień 2015 |
Wymiary: | 950 x 634 pikseli |
Wyświetleń: | 1158 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=15992 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 8 z 8 Strona: 1 |
|
|||
Bardzo ładne, ale... wie ktoś może jaka jest przyczyna montowania tego dotykowego gówna zamiast normalnych guzików, których nie uaktywnia byle muśnięcie?
![]() ![]() |
|
|||
Pewnie chodzi o piszczyk dla niewidomych jaki wydają te ustrojstwa. Prawdopodobie też taki przycisk na sensorach jest już tańszy w zakupie, bo masowy. Jadąc MANami ludzie po dziś dzień nie nauczyli się, że pudełko przy drzwiach jest jednocześnie przyskiem STOP i otwieraniem drzwi. Takie same są z resztą w SU18 serii 85. Problematyczne otwieranie drzwi przybliża chęć napisania skargi, awanturowania się i złowieszczenia na kierów.
|
|
|||
Przyciski widzę że inny model może nie będą tak czułe jak poprzednie...
|
|
|||
odnośnie przycisków, może są bardziej odporne na muśnięcia niż w solbusach 10m trzydrzwiowych, przegubach i nowych 84xx. I zauważcie że są one na każdej poręczy. Współczuję kierom którzy będą mieć linie z większością przystanków na żądanie i komplet+ pasażerów którzy nieświadomie będą się o te przyciski opierały
|
|
|||
A jaki jest powód tego, że siedzenia za drugimi drzwiami i rzeźnią są na podestach, a nie na podłodze?
|
|
|||
jeśli przyjrzysz się na zdjęcia wcześniejsze, to za drugimi drzwiami jest umiejscowiony zbiornik paliwa, a za rzeźnią pewnie dlatego by wyrównać linię siedzeń na tej samej wysokości. I to jest też niezła specyfika. W każdej serii zbiorniki w innym miejscu, a to przed drugimi drzwiami, przed trzecimi drzwiami, a teraz za drugimi
![]() |
|
|||
Jeśli Michalczewski weźmie należny mu prztarg za Lajonsy może się okazać że będzie jeszcze inaczej. A co najważniejsze może dostaną propozycję zakupu U IV. Wtedy to dopiero by była gratka! Oni wyraźnie stwierdzili że kupią Solarisy. I ponownie Michalczewski wyznaczył by nowy standard w taborze tak jak to miało miejsce w 2006. Ma się rozumieć Solaris nie dostarczy już przewoźnikowi autobusów na 1.01.2016 bo w kwartał żaden producent 50 aut przegubowych nie zbuduje, więc szansa jest. Problem w tym w Bolechowie dla nikogo jeszcze nie wyprodukowano ani sztuki czwartej generacji, więc powstaje pytanie czy pokazany na początku 2015 roku to prawdziwy autobus gotowy do seryjnej produkcji czy tylko marketingowa ściema że Solaris idzie naprzód. Póki co 'czwartą' generację seryjnie wprowadził Mercedes z ich Citaro II. Ale realnie to w sumie tylko lifting Citaro. Prawdopodobnie z Urbino jest podobnie - to lifting U III. Ale jednak wizualnie bardziej czadowy.
|
|
|||
@Klawisz: Jeśli chodzi o układ foteli w przedniej części, to jest on identyczny jak w serii 84xx (to znaczy tej najnowszej, nie tej najstarszej). Tam też siedzenia za rzeźnią i za drugimi drzwiami są na podestach. Jeśli chodzi o wnętrze, to najbardziej mi się podoba seria 85xx, ale tam właśnie jest bak daleko, co podobno stwarza problemy przy tankowaniu. Podobno swoje znaczenie ma też inny silnik, dostosowany do Euro 6, który wymusił zmiany z tyłu....
|
Komentarz 1 do 8 z 8 Strona: 1 |