K O M U N I K A T Y






Strona główna > MOBILIS > Mobilis/Mercedes Conecto G
9809
503 na nowym dla siebie krańcu Bielańska; zawsze mnie zastawia sens wymiany krańców między "dwójkami" a 503 tutaj... może kwestia łatwiejszej infry pod budowę Ładowarki na Konwiktorskiej...? taka dywagacja...
Słowa kluczowe: ConectoG 9809 503 Bielańska
Share on Facebook

9809

503 na nowym dla siebie krańcu Bielańska; zawsze mnie zastawia sens wymiany krańców między "dwójkami" a 503 tutaj... może kwestia łatwiejszej infry pod budowę Ładowarki na Konwiktorskiej...? taka dywagacja...

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:DSC_0727O.jpg
Nazwa albumu:Victor AK / Mobilis/Mercedes Conecto G
Słowa kluczowe:ConectoG / 9809 / 503 / Bielańska
Data:10 maja 2018
Miejsce:Bielańska
Numer pojazdu:9809
Numer brygady/linii:8/503
Wielkość pliku:668 KiB
Data dodania:12, Maj 2018
Wymiary:1200 x 796 pikseli
Wyświetleń:1156 razy
LINK DO ZDJĘCIA:http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=18086
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 8 z 8
Strona: 1

solaris8315   [12, Maj 2018 at 08:16 PM]
Zamiana krańcami 503 i 222 miała głównie na celu, by 503 nie utknęło w korkach na objeździe placu Krasińskich.
usn   [12, Maj 2018 at 08:28 PM]
Zdjęcie byłoby super, gdyby nie ten baner z prawej i klimatyzatory spożywczaka. Puszczać oczko Pozatym dobrze widzieć ładnie uchwyconą swoją linię w Galerii O-B Uśmiech A odpowiadając Victorowi AK na pytanie, to powód jest zupełnie inny. Chodzi tutaj przede wszystkim o punktualność, i co jest już zupełnie marginalną sprawą, to o liczbę pasażerów. A ta jest dobra tylko do właśnie remontowanego Placu Krasińskich. Ale wracam do punktualności, bo ta przy braku BUS-PASów na trasie linii 503 i jego objeździe spowodowanym (cholerną) budową POW pozostawia trochę do życzenia. Na koniec Pozdrowienia dla widocznych na zdjęciu kierowców Puszczać oczko p.s.@solaris8315 Eeeh, może tylko od Placu Zamkowego do Placu Bankowego, ale dalej ani Andersa, ani Muranowska nie jest tak strasznie zakorkowana, by obawiać się jakichś dużych opóźnień. Puszczać oczko I jeszcze mam zapytanie, jaki jest przewidziany planowo tabor na linię 28? Czy są to solówki 105Na, składy 105Na/Ni, U-boty i 134N czy może Swingi 120Na/Na Duo i Jazzy 128N. Jeśli wiecie, to bardzo proszę o informacje. Puszczać oczko
solaris8315   [12, Maj 2018 at 09:58 PM]
To z moich obserwacji tylko (dot. 2Cool. W DP większe, w DŚ mniejsze.
Kamilos   [12, Maj 2018 at 11:20 PM]
Tak. Z tym, że 134N nie zdarzają się, a w DŚ jest przynajmniej jedna brygada na skład stopiątek.
Karol   [13, Maj 2018 at 10:48 AM]
A nie przypadkiem dlatego zamienili końcówki, żeby 222 miała bliżej do Włościańskiej na ładowanie. Dzięki czemu są krótsze przejazdy techniczne.
Przyszły   [14, Maj 2018 at 05:36 PM]
Andersa się nie korkuje, dobre żarty, zwłaszcza rano, kiedy traci się nawet po 20 min... Przewracanie oczami
usn   [15, Maj 2018 at 02:01 AM]
@przyszły Proszę czytaj uważnie. Nie jest napisane, że w ogóle nie, tylko nie tak strasznie jak np.Miodowa i Senatorska. Bo właśnie o te ulice mnie głównie chodziło.
sprinter1205   [22, Maj 2018 at 07:57 PM]
Na Andersa i Świętojerskiej nie traci się 20 minut w korku, a nawet i 40-60... Linie jeżdżące objazdem niewysterowane i z gigantycznymi opóźnieniami jeżdżą do wieczora.

Komentarz 1 do 8 z 8
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u