|
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > TW R-3 Mokotów > R-3 Mokotów/128N |
PLIK 3/8 |
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 3601-25.jpg |
Nazwa albumu: | JP / R-3 Mokotów/128N |
Słowa kluczowe: | 128N / 3601 / 25 / Jerozolimskie |
Data: | 2017-01-28 |
Miejsce: | Jerozolimskie |
Numer pojazdu: | 3601 |
Numer brygady/linii: | 25 |
Wielkość pliku: | 262 KiB |
Data dodania: | 03, Luty 2018 |
Wymiary: | 1000 x 667 pikseli |
Wyświetleń: | 982 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=18028 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 7 z 7 Strona: 1 |
|
|||
I jest to niestety bardzo nie udany typ z Pesy. Tramwaj demoluje szyny bo jest za sztywny. Awaryjność większa niż w Swingu, ceny części z kosmosu. Człony z wózkami zaczynają chodzić na boki ściany, konstrukcja za słaba. Usiąść proszę na miejscu nad wózkiem i oprzeć rękę o ścianę, szybę czuć kołysanie konstrukcji. Po za tym dla motorniczego katorga po 9h kręgosłup wysiada. Wagon nie udany. Wole 105Na na 9h niż Jazza.
|
|
|||
Ogółem z tego co widzę kołysanie poprzeczne jest typowe dla Pesy.
|
|
|||
120N, 120Na, 120Na DUO tego nie mają. Tylko 128N. W 134N tego nie zaobserwowałem.
|
|
|||
Twisty w Częstochowie i teraz na Śląsku tak się kołysały że podczas naprawy gwarancyjnej wymieniano całe człony na nowe wzmocnione.
|
|
|||
TW odsyłały na to samo 134N.
|
|
|||
Niekoniecznie jest to kwestia zapylenia powietrza, jest przecież pomiędzy fotografem a Wiatraczną rzeka z zamgleniami zapewne, bo chłodniejsze powietrze tam napływa. Co do demolowania szyn, to czy ten tramwaj jest gorszy od swingów ze sztywnymi wózkami? Źle że starannie nie sprawdzono tych spraw przed tak dużymi zamówieniami...
|
|
|||
Swingi jak by łagodniej wchodzą w łuki i delikatny ruch wózka jest. W Jazzie jest rzucanie na łuku. Polecam jazdę Jazzem po Stawkach na 35. Po łuku w kierunku Muranów maks 15 powyżej wywala z fotela. Swingiem 30 śmiało przechodzi. Wszystkie łuki Jazzy szlifują.
|
Komentarz 1 do 7 z 7 Strona: 1 |