![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > TW R-1 Wola > R-1 Wola/134N |
![]() |
PLIK 4/22 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 3811_16923.JPG |
Nazwa albumu: | Peter / R-1 Wola/134N |
Słowa kluczowe: | 134N / 3811 / 6 / Gocławek |
Data: | 16 września 2023 |
Miejsce: | Pętla Gocławek |
Numer pojazdu: | 3811 |
Numer brygady/linii: | 6/2 |
Wielkość pliku: | 212 KiB |
Data dodania: | 20, Wrzesień 2023 |
Wymiary: | 1194 x 800 pikseli |
Wyświetleń: | 376 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=20998 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 3 z 3 Strona: 1 |
|
|||
Kto mądry i i mi objaśni pewien fakt z tego miejsca? Dlaczego tramwaje objeżdżające pętlę bez (dłuższego) postoju praktycznie zawsze wybierają tor bliżej środka? (na zdjęciu z prawej) Oba tory łączą się przed dwoma rozjazdami na tory "przystankowe". Logiczniej chyba byłoby jeździć torem o większym promieniu, mniejsze zużycie szyn i zestawów kołowych? Czy tu chodzi o to że ten tor "wewnętrzny" jest za krótki by tramwaj tam sobie mógł "odpocząć" a inne mogły przejechać torem zewnętrznym?
|
|
|||
Jest ustalone, że linie 3 i 6 jadą zewnętrznym, a 9 i 24 wewnętrznym torem. W związku z tym, że 3 i 6 mają jeden tor odjazdowy, zazwyczaj kolejny wagon oczekuje na żeberku na możliwość wjazdu na peron.
|
|
|||
Dzięki za wyjaśnienie, faktycznie przeważnie tak jest ale widziałem też kilka razy sytuację że gdy zewnętrzny tor był wolny to 24 nim jechało. Wewnętrzny jest mocno "ciasny" i słychać że sztywne wózki piłują go okropnie.
|
Komentarz 1 do 3 z 3 Strona: 1 |