|
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > PKS Grodzisk Mazowiecki > PKS Grodzisk Mazowiecki/Solaris U12 |
PLIK 1/50 |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 003~0.jpg |
Nazwa albumu: | Lisu200 / PKS Grodzisk Mazowiecki/Solaris U12 |
Słowa kluczowe: | SU12 / 9336 / ZS7 / Młoda |
Data: | 03.03.2018r. |
Miejsce: | Warszawa, ul. Młoda |
Numer pojazdu: | 9336 |
Numer brygady/linii: | 1/ZS7 |
Wielkość pliku: | 437 KiB |
Data dodania: | 04, Marzec 2018 |
Wymiary: | 1200 x 899 pikseli |
Wyświetleń: | 1831 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=18054 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 15 z 15 Strona: 1 |
|
|||
Frekwencja chyba niesamowita...
|
|
|||
Zabytkowy słup widać - ciekawe czy przetrwa modernizację linii? Dlaczego podczas budowy tunelu w Międzylesiu obyło się bez przekładania torów? Najpierw zamknięto jeden, potem drugi. Może dlatego że są tam one odsunięte od siebie, bo blisko peronu, i tunel jest węższy?
|
|
|||
Frekwencja nie taka zła
|
|
|||
@oko Zauważ, że na pewnym odcinku linii są po 2 pary torów-osobowych+pospiesznych(PLK chciałaby tu 2+4(?)Chyba.) i do tego, choć już bezpieczniejszy, to nadal dość ruchliwy i nieco skomplikowany układ drogowy z zabytkową kolejową tkanką budowlaną. Ponadto zaczęła się budowa tunelu przy jednoczesnej przebudowie owego układu, a lada tydzień zacznie się budowa (tej przeklętej) POW między stacjami Miedzeszyn i Falenica. Z pewnością realizacja tylu różnych inwestycji na raz da się we znaki mieszkańcom.
|
|
|||
Za kilka dni minie 7 miesięcy od rozpoczęcia kontraktu PKS Grodzisk na Solarisy i MAN-y. Jak oceniacie ten okres? Jestem świadomy, że wielu było pełnych obaw, ja również. Niemniej na dzień dzisiejszy można chyba powiedzieć że poza początkowymi problemami z obsadą wszystkich brygad, obecnie trudno się do czegoś przyczepić. Wozy wyglądają na czyste i zadbane, co do opóźnień spowodowanych niską prędkością, nie dopatrzyłem się różnic w porównaniu do innych przewoźników. Zobaczymy jeszcze, jak będzie z klimatyzacją latem - w poprzednim roku zaczęli trochę za późno żeby to dokładnie ocenić.
|
|
|||
Mam pewne wątpliwości - tym razem również winny jest ZTM z racji braku reakcji na fakt, że w wozach PKS i Arrivy kilkustopniowe temperatury w zimie są zwyczajowe (ponoć nawet planowe - miało być 5-15 stopni i... przeważnie jest 5). ZTM tolerował brak klimy w Scaniach, aktualnie toleruje brak ogrzewania.
|
|
|||
A mnie temperatura odpowiada, przynajmniej kurtki nie trzeba zdejmować i jest czym oddychać, lepsze to niż duchota.
|
|
|||
Jednak ludzie marzną, dając niejednokrotnie temu wyraz na FB ZTM. Polecam wieczorny przejazd linią 152 czy 516...
|
|
|||
Mimo wszystko nie narzekam, każdy ma inne odczucie ciepła.
|
|
|||
Oczywiście. Ale jeśli 5 stopni na wozie jest dla Ciebie przyjazną temperaturą to miej świadomość, że jesteś w mniejszości. Natomiast w kwestii utrzymania i dbałości o wozy obydwaj przewoźnicy wydają się działać wzorowo.
|
|
|||
Co do realizacji umów to również nie mam większych zastrzeżeń. Mam nadzieję, że w kolejnych kontraktach Mobilis, Michalczewski i Arriva podtrzymają poziom.
|
|
|||
@prosper5250: Rozumiem Twoje zastrzeżenia. W tym wypadku wydaje mi się że winny jest głównie ZTM. Przewoźnik jest firmą prywatną i działa tak, jak jest dla niego najbardziej opłacalne. Stąd w zimę podgrzewa temperaturę do najniższej akceptowanej w umowie. Latem zapewne stanie się na odwrót i jeśli przykładowo przy temperaturze 30 stopni na zewnątrz ZTM dopuści zakres 20-25 w autobusie, to będzie 25.
|
|
|||
Nie, akurat z klimą w lecie u Arrivy jest w porządku, w PKS przekonamy się wkrótce ale zapewne będzie identycznie jak w niemalże bliźniaczych wozach Arrivy.
|
|
|||
Zacznijmy od tego, że żeby było w wozie 5 stopni nie potrzeba żadnego ogrzewania.
|
|
|||
Potrzeba. Chociażby podczas mrozów.
|
Komentarz 1 do 15 z 15 Strona: 1 |