![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > MZA R-11 Kleszczowa (ob. R-2) > MAN Lion's City G CNG z R-11 |
![]() |
PLIK 31/57 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | PSX_20190412_235836.jpg |
Nazwa albumu: | prosper5250 / MAN Lion's City G CNG z R-11 |
Słowa kluczowe: | NG313 / LionsCityGCNG / 7200 / 721 / P+RAlejaKrakowska |
Data: | 2019-04-12 |
Miejsce: | P+R Aleja Krakowska |
Numer pojazdu: | 7200 |
Numer brygady/linii: | 1/721 |
Wielkość pliku: | 683 KiB |
Data dodania: | 13, Kwiecień 2019 |
Wymiary: | 1200 x 675 pikseli |
Wyświetleń: | 1699 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=18657 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 12 z 12 Strona: 1 |
|
|||
![]() |
|
|||
Ranking z R2 od najlepszych wozów: 1- MAN LC CNG, 2- Conecto 62xx, 3- SU10 10xx, 4- SM18 20xx, 5- SU12, 6- SU15, 7- SU18 52xx.
|
|
|||
Moim zdaniem 1 MAN LC CNG , 2 - SU15 , 3 - Conecto (2012) , 4 - Conecto (2017) , 5 - SM18 , 6 - SU10 , 7 - SU12 , 8 - SU18 z BTS
|
|
|||
Popraw tag w słowach kluczowych, bo jaki to dokładnie model, to nie wiem, ale na pewno nie NG313.
|
|
|||
To jest NG313.
|
|
|||
Z wywiadu na Infobusie z kierowcą z Kleszczowej wynika, że Solbusa SM18 się dobrze prowadzi, więc nie są do końca takie złe
![]() |
|
|||
Czy w wywiadzie dla Infobusa którykolwiek przepytywany odparł że coś jest nie tak z czymkolwiek w jego firmie?
|
|
|||
Ha ha ha
![]() |
|
|||
Wnętrze przeguba przekombinowane i ciasne, mało miejsca na nogi i kule przy siedzeniach dostępnych z poziomu podłogi. Sto razy bardziej wolę nowe przegubowe Conecto. W solówce trochę lepiej pod tym względem. I pomyśleć, że kiedyś wnętrze MANa było wzorcowe. Niepotrzebnie dodali jeszcze to oparcie w mniejszej rzeźni, z tego powodu jest jeszcze ciaśniej przy siedzeniach. Aż strach pomyśleć jak będzie wyglądać aranżacja wnętrza w elektrycznych Solarisach.
|
|
|||
SU12 z kleszczowej czyli szarpaki to szrot najgorszy. Gorszy od deskorolki SU15. SU18 nie sa takie zle, podobnie jak mercedes jezdzi sie tym niezle. Solbusa tez sie bardzo przyjemnie prowadzi. SU 10 tez lubilem jezdzic. Na 62xx i 72xx sie juz nie zalapalem wiec sie nie wypowiem. Ale tak to jest jak sie focisci wypowiadaja o fajnosci wozow. Szarpak jest syfem tak dla kierowcy-szarpiaca skrzynia i heble, mala kabina; jak i dla pasazera- slaba klima twarde siedzenia gowniane przyciski nz bez podswietlenia
![]() |
|
|||
Fociści wypowiadają się zapewne o fajności przestrzeni pasażerskiej. Autobus to przede wszystkim 2 klasa, o której to większość kierowców ma niewielkie pojęcie, niestety. Co do klimy - w szarpakach bywa o wiele lepsza niż w nowych wozach na najnowszych kontraktach, o ogrzewaniu nie wspomnę.
|
|
|||
Twarde siedzenia to zaleta. Miłego posiadywania na miejscach przy silniku w 8344, a przecież nie on jedyny w którym tak ciekawy podróżnik jechał... z przodu od przegubu tłok a z tyłu jeden pasażer
![]() |
Komentarz 1 do 12 z 12 Strona: 1 |