K O M U N I K A T Y






Strona główna > MZA R-11 Kleszczowa (ob. R-2) > MAN Lion's City G CNG z R-11
7233
MAN A23 NG313 Lion's City G CNG prod. 2019.

fot. Michał Pawłowski
Słowa kluczowe: NG313 LionsCityGCNG 7233 116 Andersa
Share on Facebook

7233

MAN A23 NG313 Lion's City G CNG prod. 2019.

fot. Michał Pawłowski

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:PSX_20200319_151742.jpg
Nazwa albumu:prosper5250 / MAN Lion's City G CNG z R-11
Słowa kluczowe:NG313 / LionsCityGCNG / 7233 / 116 / Andersa
Data:2020-03-17
Miejsce:Andersa, dworzec Gdański
Numer pojazdu:7233
Numer brygady/linii:57/116
Wielkość pliku:814 KiB
Data dodania:19, Marzec 2020
Wymiary:1200 x 745 pikseli
Wyświetleń:1012 razy
LINK DO ZDJĘCIA:http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=19104
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 12 z 12
Strona: 1

prosper5250   [20, Marzec 2020 at 06:10 PM]
Jak ze zmiennikiem go brał, to 7250 był dopiero w planach produkcyjnych.
prosper5250   [20, Marzec 2020 at 08:11 PM]
Nie kieruję a jako pasażer szerzej opisałem wrażenia pod jednym ze zdjęć w galerii "Warsztat".
Prowadzący nie przepadają za przegubowcami, bo one nie dość że mają czterobiegowego Voitha (solówki sześciobiegowego ZFa i tę samą moc), to na dodatek wszystkie skrzynie są poblokowane trybem eko. Wozy też niespecjalnie słyną z bezawaryjności.
Z punktu widzenia pasażera sporym uniedogodnieniem jest doprowadzenie kanałów wentylacyjnych tylko do wysokości ostatnich drzwi, w związku z czym tam, gdzie ta klima jest najbardziej potrzebna - tam jest jej najmniej. Mam też wrażenie, że te silniki grzeją się bardziej od diesli, mimo tego eko-trybu w skrzyni, co potęguje zaduch. Aczkolwiek spotkałem się z opinią, że przednie zawieszenie i układ kierowniczy pracuje wzorowo, jak w osobówce.
~oko   [20, Marzec 2020 at 09:47 PM]
O to świetnie że można się schować przed klimą, dobrze wiedzieć. Ja nie lubię zimnego powietrza, można się zaziębić i tyle tego. Czy są awaryjne? Ja nawet już nie pamiętam kiedy usłyszałem tak częste w latach 80-tych "dalej nie pojedziemy"...
prosper5250   [20, Marzec 2020 at 09:55 PM]
W tych gazowcach za ostatnią osią w lecie w ogóle nie ma powietrza tylko ściana gorąca, przypuszczam że nie o taki brak chłodu ci chodzi...
~oko   [21, Marzec 2020 at 10:06 AM]
W wielu wozach jest ściana gorąca na końcu bo silnik robi swoje. Ale wolę to niż zimno lejące się z sufitu i metodycznie zaziębiające jednego pasażera za drugim (apokaliptyczna wizja na czas epidemii).
prosper5250   [21, Marzec 2020 at 12:47 PM]
O, to z pewnością cenisz sobie ostatnie dwa miejsca w dieslowskich SM18. Tam jest nie ściana a podmuch gorąca, pustynny halny, tadżykistański afganiec - wprost z komory silnika ale bez jakichkolwiek spalin (póki co). Będzie pan zadowolony 👍
~oko   [21, Marzec 2020 at 02:11 PM]
Rzadko mam przyjemność bo to nie moja okolica ale faktycznie lubię! Elegancka ciemna wykładzina, tłoku nie ma, panoramiczny widok do środka i na zewnątrz, silnik ładnie brzmi i przygrzewa, siedzi się jak na piecu w ruskiej chacie Uśmiech
~8773   [21, Marzec 2020 at 05:05 PM]
Niestety w solbusach 20xx już można odczuć zapach spalin (?), Który pachnie jak ulatniający się gaz. Przewracanie oczami
~Solar   [22, Marzec 2020 at 11:57 PM]
@oko no i oczywiście oświetlenie w Solbusach SM18 też jest super, takie leciutkie, nie razi w oczy, jak razi to w SU18 z Euro 6 Uśmiech
~oko   [23, Marzec 2020 at 04:58 PM]
Są chyba normalne świetlówki, a nie LEDy? I klosze są wykonane z kiepskiego materiału, pożółkłe... na tej zasadzie to w ikarusach w ogóle nie raziło bo ledwo co się świeciło (o ile kierowca włączył choćby jedną sekcję, zwykle tę najdalej od kabiny i tylko z jedną parą lamp). Albo w 13N eleganckie mleczne klosze.
~Solar   [25, Marzec 2020 at 11:26 AM]
@oko jak wsiądziesz do Lion'sa czy SM18 to zauważysz, że oświetlenie jest Przyjemne dla oka. W SU18 83, 85 też jest miło, natomiast w SU18 E6 oświetlenie bardzo mocno bije po oczach
prosper5250   [25, Marzec 2020 at 12:06 PM]
Mam podobne wrażenia. Urbino EEV (szczeniaki i 858X/859X) i E6 najbardziej walą po oczach, nawet bardziej od zaniebieszczonych IV CNG. Wszystkie MANy oprócz NG313 (jarzeniówki+halogen) i NG363 (jarzeniówki+LED) świecą tylko LEDami o naturalnej barwie (hybrydy, bio-diesle i CNG).

Komentarz 1 do 12 z 12
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u