K O M U N I K A T Y






Strona główna > MZA R-11 Kleszczowa (ob. R-2) > MAN Lion's City G CNG z R-11
7251
MAN A23 NG313 Lion's City G CNG prod. 2020.

Nówka i dziwadło w jednym.

fot. Michał Pawłowski
Słowa kluczowe: NG313 LionsCityGCNG 7251 E-2 MertoRatuszArsenał
Share on Facebook

7251

MAN A23 NG313 Lion's City G CNG prod. 2020.

Nówka i dziwadło w jednym.

fot. Michał Pawłowski

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:PSX_20200408_160559.jpg
Nazwa albumu:prosper5250 / MAN Lion's City G CNG z R-11
Słowa kluczowe:NG313 / LionsCityGCNG / 7251 / E-2 / MertoRatuszArsenał
Data:2020-04-08
Miejsce:Andersa, Metro Ratusz Arsenał
Numer pojazdu:7251
Numer brygady/linii:02/E-2
Wielkość pliku:764 KiB
Data dodania:08, Kwiecień 2020
Wymiary:1200 x 795 pikseli
Wyświetleń:1321 razy
LINK DO ZDJĘCIA:http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=19139
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 8 z 8
Strona: 1

~Kacdper   [23, Kwiecień 2020 at 07:02 PM]
Szkoda mi trochę tej linii. W obecnym układzie poza nazwą nie ma nic z ekpresowości.
~oko   [24, Kwiecień 2020 at 12:48 PM]
Widać wyraźnie że wszystkie linie ekspresowe/pospieszne są w kryzysie i trzeba przemyśleć ich rolę.
prosper5250   [24, Kwiecień 2020 at 02:32 PM]
Może z wyjątkiem E-9, nawet do 12 minut bez zatrzymania.
~Kacdper   [24, Kwiecień 2020 at 07:41 PM]
Ekspresówki zaczęły tracić główne przez to, że na ich trasie pomiędzy docelową dzielnicą a centrum powstawały bloki oraz trasy tramwajowe i metro. Obecnie właściwie E-9 można nazwać prawdziwie ekspresową linią. Obecna E-2 jest już cieniem pierwotnego wcielenia, a E-1 ma zbyt krótki fragment bez przystanków. No i obecne autobusy mają elektroniczne ograniczenia do 70-80 km/h.
~oko   [24, Kwiecień 2020 at 08:21 PM]
Tu nie chodzi o ograniczenia prędkości, różnica w czasie jazdy między 70 km/h a 90 jest właściwie żadna, miło wspominam wariackie jazdy ikarusami na Trasie Łazienkowskiej ale nie tędy droga. Obecnie autobusy mają o wiele lepsze przyspieszenie niż kiedyś, szybciej trwa wymiana pasażerów (niska podłoga), przystanki mniej bolą, znacznie więcej jest świateł, autobusy ogólnie mają coraz bardziej rolę uzupełniającą (nie wszędzie rzecz jasna). Na południowym wschodzie to nie widzę potencjału dla linii przyspieszonych, może na Trasie Łazienkowskiej można by mijać przystanki typu Torwar czy Wał Miedzeszyński, jak się to zresztą dzieje.
~Kacdper   [25, Kwiecień 2020 at 07:59 AM]
Na południowym wschodzie mogłaby powstać ekspresówka np. na trasie Aleksandrów-Dw. Centralny jadąca Wałem Miedzeszyńskim. Oczywiście w takim wypadku na Wale Miedzeszyńskim nie mogłaby mieć przystanków, no i roboty drogowe musiałyby się tam skończyć.
~oko   [25, Kwiecień 2020 at 10:30 AM]
Gdzie by ekspresówka z Aleksandrowa nabrała pasażerów? Chyba by była na wozy wielkości soliny. Aleksandrów i Falenica mają tu zdecydowanie mało intensywną zabudowę, no i naturalnym dojazdem jest wygodna przesiadka na kolej. No może to by była koncepcja na czas remontu linii kolejowej (którego nie będzie) ale to raczej z Otwocka.
~łowca   [27, Sierpień 2020 at 04:05 AM]
"No i obecne autobusy mają elektroniczne ograniczenia do 70-80 km/h. " Pojazdy pow. 3,5 DMC obowiązuje ograniczenie prędkości do 50/60 km/h w obszarze zabudowanym.

Komentarz 1 do 8 z 8
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u