K O M U N I K A T Y






Strona główna > Kolej / Metro > KOLEJE MAZOWIECKIE
EN57-1598
Stary kibelek, pewnie klasyczny "plastik"
Słowa kluczowe: EN57-1598 UrsusPln
Share on Facebook

EN57-1598

Stary kibelek, pewnie klasyczny "plastik"

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:IMG_1845.jpg
Nazwa albumu:chojrak / KOLEJE MAZOWIECKIE
Słowa kluczowe:EN57-1598 / UrsusPln
Data:06.08.2008
Miejsce:Warszawa Ursus Pln.
Numer pojazdu:EN57-1598
Wielkość pliku:908 KiB
Data dodania:12, Marzec 2021
Wymiary:1200 x 912 pikseli
Wyświetleń:585 razy
LINK DO ZDJĘCIA:http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=19765
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 6 z 6
Strona: 1

~FanKomunikacji_pl   [12, Marzec 2021 at 09:18 AM]
Co jest napisane obok ''łowicz''?
~kolej   [12, Marzec 2021 at 10:47 AM]
Łowicz przez Sochaczew - niegdyś pociągi do Łowicza jeździły też z W-wy przez Skierniewice
~Białek Stołeczny   [12, Marzec 2021 at 08:40 PM]
Do którego roku w KM były plastikowe siedzenia?
~usn   [19, Marzec 2021 at 03:51 AM]
Z tego co pamiętam to w 2015-tym roku ostatni raz takim jechałem w relacji Radom-Warszawa Wschodnia. Był to jeden z kilku składów, który tuż po utworzeniu linii SKM S-9 obsługiwał tę linię. Na stołeczne tory kolejowe trafił jako wypożyczenie od PKP SKM Trójmiasto. Dalej w związku z remontami na linii obwodowej, zmianami tras i rozkładów jazdy na linii legionowskiej, aż wreszcie po zakup nowego taboru przez SKM W-wa składy z plastikowymi siedzeniami i charakterystycznym gongiem systemu głosowej informacji pasażerskiej zostały wykupione przez Koleje Mazowieckie. Możnaby rzec, że tym sposobem obie spółki SKM "pozbyły się" kłopotliwego w utrzymaniu sprzętu. To z kolei pozwoliło na utrzymanie ruchu w godzinach wieczornych np. na linii radomskiej, gdzie już rozpoczęły się prace remontowe na odcinkach Czachówek - Grabów nad Pilicą , Warszawa Zachodnia - Piaseczno. Wynikiem wprowadzonych zmian i tzw.instrukcji ostrzeżeń, poleceń/nakazów/zakazów był niemiłosiernie długi czas przejazdu między stacją początkową a docelową wynoszący 4 godziny. Na trasie pociągu oprócz licznie występującego jednotoru odnotowywało się równie sporą liczbę ograniczeń prędkości do kosmicznych 60 czy 40(!) km/h, lasu semaforów z najczęściej świecącym się czerwonym sygnałem [stop] i kolebiącymi się torami na nierównościach w miejsu do złączenia na chybcika ułożonym tłuczniu i podtorzu z betonowych belek, zaś miejscami z jeszcze przegnitymi do granic możliwości starym, drewnianym podtorzem i zardzewiałymi szynami. Na szczęście ten obrazek dziś ulega zmianie na lepsze.
~Nieciej   [24, Marzec 2021 at 02:43 AM]
@Białek Stołeczny Do ostatniej NG/P5 z modernizacją w miarę fabrycznego EN57, a kiedy to dokładnie nastąpiło, tego pewnie nie jest w stanie ustalić nawet prezes KM. Wszystkie "warszawskie" EN57 miały plastikowe siedzenia, bo po WWK kursowały EW55 (wcześniej też jego protoplaści, od EW51/E91 poczynając), więc na starszy model "kibla" z miękkimi siedzeniami się nie załapaliśmy.
JP   [11, Listopad 2022 at 12:23 PM]
Trochę zarósł ten nasyp od tego czasu i dopiero ostatnio nieco przycięto krzaki.

Komentarz 1 do 6 z 6
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u