![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Kolej / Metro > KOLEJE MAZOWIECKIE |
![]() |
PLIK 156/223 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | IMG_1845.jpg |
Nazwa albumu: | chojrak / KOLEJE MAZOWIECKIE |
Słowa kluczowe: | EN57-1598 / UrsusPln |
Data: | 06.08.2008 |
Miejsce: | Warszawa Ursus Pln. |
Numer pojazdu: | EN57-1598 |
Wielkość pliku: | 908 KiB |
Data dodania: | 12, Marzec 2021 |
Wymiary: | 1200 x 912 pikseli |
Wyświetleń: | 585 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=19765 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 6 z 6 Strona: 1 |
|
|||
Co jest napisane obok ''łowicz''?
|
|
|||
Łowicz przez Sochaczew - niegdyś pociągi do Łowicza jeździły też z W-wy przez Skierniewice
|
|
|||
Do którego roku w KM były plastikowe siedzenia?
|
|
|||
Z tego co pamiętam to w 2015-tym roku ostatni raz takim jechałem w relacji Radom-Warszawa Wschodnia. Był to jeden z kilku składów, który tuż po utworzeniu linii SKM S-9 obsługiwał tę linię. Na stołeczne tory kolejowe trafił jako wypożyczenie od PKP SKM Trójmiasto. Dalej w związku z remontami na linii obwodowej, zmianami tras i rozkładów jazdy na linii legionowskiej, aż wreszcie po zakup nowego taboru przez SKM W-wa składy z plastikowymi siedzeniami i charakterystycznym gongiem systemu głosowej informacji pasażerskiej zostały wykupione przez Koleje Mazowieckie. Możnaby rzec, że tym sposobem obie spółki SKM "pozbyły się" kłopotliwego w utrzymaniu sprzętu. To z kolei pozwoliło na utrzymanie ruchu w godzinach wieczornych np. na linii radomskiej, gdzie już rozpoczęły się prace remontowe na odcinkach Czachówek - Grabów nad Pilicą , Warszawa Zachodnia - Piaseczno. Wynikiem wprowadzonych zmian i tzw.instrukcji ostrzeżeń, poleceń/nakazów/zakazów był niemiłosiernie długi czas przejazdu między stacją początkową a docelową wynoszący 4 godziny. Na trasie pociągu oprócz licznie występującego jednotoru odnotowywało się równie sporą liczbę ograniczeń prędkości do kosmicznych 60 czy 40(!) km/h, lasu semaforów z najczęściej świecącym się czerwonym sygnałem [stop] i kolebiącymi się torami na nierównościach w miejsu do złączenia na chybcika ułożonym tłuczniu i podtorzu z betonowych belek, zaś miejscami z jeszcze przegnitymi do granic możliwości starym, drewnianym podtorzem i zardzewiałymi szynami. Na szczęście ten obrazek dziś ulega zmianie na lepsze.
|
|
|||
@Białek Stołeczny Do ostatniej NG/P5 z modernizacją w miarę fabrycznego EN57, a kiedy to dokładnie nastąpiło, tego pewnie nie jest w stanie ustalić nawet prezes KM. Wszystkie "warszawskie" EN57 miały plastikowe siedzenia, bo po WWK kursowały EW55 (wcześniej też jego protoplaści, od EW51/E91 poczynając), więc na starszy model "kibla" z miękkimi siedzeniami się nie załapaliśmy.
|
|
|||
Trochę zarósł ten nasyp od tego czasu i dopiero ostatnio nieco przycięto krzaki.
|
Komentarz 1 do 6 z 6 Strona: 1 |