K O M U N I K A T Y






Strona główna > Kolej / Metro > SZYBKA KOLEJ MIEJSKA
19WE-004
Newag 19WE prod. 2010.

Linia S1 na czasowo zmienionej trasie Mordor - Otwock.
Słowa kluczowe: 19WE 19WE-004 S1 WarszawaSłużewiec
Share on Facebook

19WE-004

Newag 19WE prod. 2010.

Linia S1 na czasowo zmienionej trasie Mordor - Otwock.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:DSC_7529XYZ.JPG
Nazwa albumu:prosper5250 / SZYBKA KOLEJ MIEJSKA
Słowa kluczowe:19WE / 19WE-004 / S1 / WarszawaSłużewiec
Data:2017-09-19
Miejsce:Warszawa - Służewiec
Numer pojazdu:19WE-002+19WE-004
Numer brygady/linii:?/S1
Wielkość pliku:893 KiB
Data dodania:22, Wrzesień 2017
Wymiary:1200 x 749 pikseli
Wyświetleń:830 razy
LINK DO ZDJĘCIA:http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=17824
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 4 z 4
Strona: 1

usn   [24, Wrzesień 2017 at 05:12 PM]
Czy wiadomo jaka jest frekwencja podróżnych z Centrum na Służewiec? A zadaję to pytanie nie bez przyczyny. Jadąc niejednokrotnie powyższą trasą zaobserwowałem kłujący w oczy dysonans liczby podróżujących SKM i KM. To znaczy: w SKM S1 na całej trasie (podstawowej- do Pruszkowa) ścisk jest nie do opisania, w tym do Zachodniego. Łącząc podróż z S2 bądź S3 od W-wy Zachodniej do Służewca w zbliżonym czasie (w godzinach szczytu) są wielkie pustki. Natomiast, gdy wsiada się w Otwocku do pociągu relacji Pilawa-Czachówek Południowy, pociąg jest dość zatłoczony (oczywiście stopniowo ludzi przybywa z każdą stacją). Czyżby trasa straciła na ważności czy zainteresowaniu? Pozostawiam do dyskusji drugie pytanie. I jestem przekonany, iż trasa jest potrzebna, widząc: zakorkowane samochodami po horyzont okolice, niewydolne z powodu liczby pasażerów korzystających w jednym momencie autobusy, zatkane od pierwszego przystanku po brzegi tramwaje (na zmienionych i skróconych trasach) i zapełnione ludźmi caluśkie perony metra. Zszokowany-oZakręcony:Puszczać oczko
zxcvbnm   [26, Wrzesień 2017 at 09:11 PM]
Zdecydowanie mniej pasażerów jest z kierunku Służewca - mówię to ja, wsiadający na Zachodniej, wysiadający w Falenicy
oko   [27, Wrzesień 2017 at 08:27 AM]
Inna jest struktura ruchu. Na Zachodnią pociągi z Pruszkowa przyjeżdżają najbardziej wypełnione rano, a ze Służewca - po południu, i to przez krótki okres. Ruch jest bez porównania mniejszy, bo i mniejsza odległość, i stacji niby podobna liczba ale naokoło i przez Warszawę. Ale linia potrzebna bezwzględnie, tylko do dopracowania przesiadka na Służewcu i linie dowozowe.
usn   [30, Wrzesień 2017 at 01:00 AM]
Fakt, brak dociągnięcia trakcji tramwajowej do linii radomskiej- peron w peron- to wielki minus. Lecz na tramwaje na razie nie ma co liczyć, bo poszerzanie Marynarskiej i przebudowa ronda przy Galerii Mokotów nie wiadomo jak długo jeszcze potrwają. Z kolei problem, o którym pisze na końcu oko jest efektem, tak mi się wydaje, likwidacji zajezdni, w których chociaż pewna cząstka Y liczby X wozów prawdopodobnie pomieściłaby się. Przewracanie oczami

Komentarz 1 do 4 z 4
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u