![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Kolej / Metro > SZYBKA KOLEJ MIEJSKA |
![]() |
PLIK 50/108 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | DSC_7529XYZ.JPG |
Nazwa albumu: | prosper5250 / SZYBKA KOLEJ MIEJSKA |
Słowa kluczowe: | 19WE / 19WE-004 / S1 / WarszawaSłużewiec |
Data: | 2017-09-19 |
Miejsce: | Warszawa - Służewiec |
Numer pojazdu: | 19WE-002+19WE-004 |
Numer brygady/linii: | ?/S1 |
Wielkość pliku: | 893 KiB |
Data dodania: | 22, Wrzesień 2017 |
Wymiary: | 1200 x 749 pikseli |
Wyświetleń: | 830 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=17824 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 4 z 4 Strona: 1 |
|
|||
Czy wiadomo jaka jest frekwencja podróżnych z Centrum na Służewiec? A zadaję to pytanie nie bez przyczyny. Jadąc niejednokrotnie powyższą trasą zaobserwowałem kłujący w oczy dysonans liczby podróżujących SKM i KM. To znaczy: w SKM S1 na całej trasie (podstawowej- do Pruszkowa) ścisk jest nie do opisania, w tym do Zachodniego. Łącząc podróż z S2 bądź S3 od W-wy Zachodniej do Służewca w zbliżonym czasie (w godzinach szczytu) są wielkie pustki. Natomiast, gdy wsiada się w Otwocku do pociągu relacji Pilawa-Czachówek Południowy, pociąg jest dość zatłoczony (oczywiście stopniowo ludzi przybywa z każdą stacją). Czyżby trasa straciła na ważności czy zainteresowaniu? Pozostawiam do dyskusji drugie pytanie. I jestem przekonany, iż trasa jest potrzebna, widząc: zakorkowane samochodami po horyzont okolice, niewydolne z powodu liczby pasażerów korzystających w jednym momencie autobusy, zatkane od pierwszego przystanku po brzegi tramwaje (na zmienionych i skróconych trasach) i zapełnione ludźmi caluśkie perony metra.
![]() ![]() ![]() |
|
|||
Zdecydowanie mniej pasażerów jest z kierunku Służewca - mówię to ja, wsiadający na Zachodniej, wysiadający w Falenicy
|
|
|||
Inna jest struktura ruchu. Na Zachodnią pociągi z Pruszkowa przyjeżdżają najbardziej wypełnione rano, a ze Służewca - po południu, i to przez krótki okres. Ruch jest bez porównania mniejszy, bo i mniejsza odległość, i stacji niby podobna liczba ale naokoło i przez Warszawę. Ale linia potrzebna bezwzględnie, tylko do dopracowania przesiadka na Służewcu i linie dowozowe.
|
|
|||
Fakt, brak dociągnięcia trakcji tramwajowej do linii radomskiej- peron w peron- to wielki minus. Lecz na tramwaje na razie nie ma co liczyć, bo poszerzanie Marynarskiej i przebudowa ronda przy Galerii Mokotów nie wiadomo jak długo jeszcze potrwają. Z kolei problem, o którym pisze na końcu oko jest efektem, tak mi się wydaje, likwidacji zajezdni, w których chociaż pewna cząstka Y liczby X wozów prawdopodobnie pomieściłaby się.
![]() |
Komentarz 1 do 4 z 4 Strona: 1 |