![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Kolej / Metro > SZYBKA KOLEJ MIEJSKA |
![]() |
PLIK 43/108 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | DSC_0946.JPG |
Nazwa albumu: | solaris8315 / SZYBKA KOLEJ MIEJSKA |
Słowa kluczowe: | 35WE / 35WE-010 / 509 / S1 / Otwock |
Data: | 16.12.2018 |
Miejsce: | Otwock |
Numer pojazdu: | 35WE-010 (509) |
Numer brygady/linii: | S1 |
Wielkość pliku: | 911 KiB |
Data dodania: | 16, Grudzień 2018 |
Wymiary: | 1200 x 800 pikseli |
Wyświetleń: | 910 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=18560 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 1 z 1 Strona: 1 |
|
|||
Przemiana ogromna. Już pomijając ten nieszczęsny odcinek Lublin-Dęblin, to modernizację Dęblin-Otwock odbieram pozytywnie. Ktoś powie, że 3 miesiące opóźnienia, no, ale jak na Polskie warunki to nie jest dużo. W marcu 2020 r. jest szansa jeździć już po nowych torach. Chociaż nie wiadomo, ile czasu tak naprawdę będzie trwać zamknięcie, bo już trwają prace od strony Otwocka, przynajmniej do Śródborowa stoją już nowe tory. Co jak co, pomimo perypetii z taborem KM, to jednak mamy dostęp do pociągu co 15 minut, SKM z prawdziwego zdarzenia, a gdy znikną przejazdy - bezkolizyjne metro z definicji, duża liczba przystanków dostosowanych do szybkich przesiadek, brak katorgi jak na linii 447 podczas modernizacji - co jakby się mogło wydawać - nie jest oczywistym luksusem na innych liniach. Jedynie stan trupideł KM - sprawa jest jednak optymistyczna, bo od 2019 roku czeka nas 12 Flirt-ów 3 do Celestynowa, oraz od 2021 r. 45WE/22WE do Dęblina po skończeniu okresu trwałości dofinansowania z UE. Trzeba coś jednak pochwalić, bo i ostatnio 45WE zagląda do Otwocka
![]() |
Komentarz 1 do 1 z 1 Strona: 1 |